The Black Mic.

“ Two is better that one “ - The De Vera’s story.

1 h 5 min · 8. touko 2022
jakson “ Two is better that one “ - The De Vera’s story. kansikuva

Kuvaus

I would like to dedicate this episode to all women (Mothers) in particular. HAPPY MOTHER’S DAY to all mama, mom, mother, mamita, mudra, ermats, mommy, mader, mamang, inay at sa lahat ng ilaw ng tahanan. Maraming salamat po sa inyo. Now lets start and get to know these people who are my guests for this episode. They both came along way from Europe (Sweden & UK). Lets hear their stories.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The Black Mic.-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

5 jaksot