The Blam Bros Podcast

Wrath of Man Discussion

50 min · 10. kesä 2021
jakson Wrath of Man Discussion kansikuva

Kuvaus

How's it going everybody, it's ya boys back with another podcast. In this one its just Dominick and Griffin discussing their viewing of Guy Ritchie's latest film Wrath of Man. Thoughts were given and random things were discussed. The boys also talked about the Mitchells vs. The Machines at the end so stick around if you're interested in that. We hope you enjoy and as always, stay blamin'. Originally Recorded: 5/14/21

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The Blam Bros Podcast-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

27 jaksot