The G.O.A.T Talks.

Black at it again BoyBoyKem😭

20 min · 12. kesä 2022
jakson Black at it again BoyBoyKem😭 kansikuva

Kuvaus

Hey guys this is the first episode after a long break and I honestly did not expect half of the stuff I’d read, but it was a wow experience! Shout out to BoyBoy for joining me today. 😮‍💨💔

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The G.O.A.T Talks.-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön