The In Lap with Aaron and Nate

Honestly, I'm Not Going to Take The F-ing Blame

58 min · 9. kesä 2026
jakson Honestly, I'm Not Going to Take The F-ing Blame kansikuva

Kuvaus

Monaco race weekend has arrived.  Will it be the usual processional? Or will eleventy billion penalties keep it interesting? (Spoiler...it's the latter).  From quality to the Grand Prix, this weekend did not disappoint. Want to hear more of us? Check out our Star Trek rewatch podcast at http://tobaldlygopodcast.com [http://tobaldlygopodcast.com] Theme music: Racing Speed Action Music by Sosin Mykola from Pixabay Cover art generated by Perplexity AI

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The In Lap with Aaron and Nate-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

9 jaksot