The Nintendo Switch Initiative Podcast

Hey guys this is Marvin G and thank you for listening in to my first episode!

11 min · 18. heinä 2019
jakson Hey guys this is Marvin G and thank you for listening in to my first episode! kansikuva

Kuvaus

On This episode I will be going over the Switch Lite. I'll be going over colors, pricing, and my thoughts. I'll also be talking about the games that I'm currently playing as well as my excitement for Fire Emblem Three Houses!

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The Nintendo Switch Initiative Podcast-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön