The Phobos Podcast

"The Candle Man"

19 min · 11. kesä 2021
jakson "The Candle Man" kansikuva

Kuvaus

"One by one they go..." The Candle Man, written by oneirojames, courtesy of the r/nosleep subreddit. Sorry for the hiatus, I have been intending to return to this series, however, was always side-tracked by other commitments. Regardless of this I will try to upload at least weekly as possible. Sweet dreams. Mr Phobos

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The Phobos Podcast-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön