The WooderBoys
Pat and Ryan discuss the Phillies 6-22 month, Fletcher Cox returning to OTA's, the new defensive line, cornerback outlooks, Jim Schwartz praise of Derek Barnett, the Nelson Agholor hype, Marcus Smith's continued absence, and the Flyers signing a new left wing.
4 jaksot
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity The WooderBoys-yhteisöön!