The WooderBoys

Ep. 3: Phillies Are Glad May Is Over, More Eagles OTA Talk

35 min · 1. kesä 2017
jakson Ep. 3: Phillies Are Glad May Is Over, More Eagles OTA Talk kansikuva

Kuvaus

Pat and Ryan discuss the Phillies 6-22 month, Fletcher Cox returning to OTA's, the new defensive line, cornerback outlooks, Jim Schwartz praise of Derek Barnett, the Nelson Agholor hype, Marcus Smith's continued absence, and the Flyers signing a new left wing.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The WooderBoys-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön