The Worst Podcast Ever

Episode 15: The Hub+

1 h 30 min · 19. marras 2019
jakson Episode 15: The Hub+ kansikuva

Kuvaus

This week the guys talk about Disney+, Nickflix, and the streaming service wars. They spend time breaking down thoughts on the Colin Kaepernick situation and spend a little bit of time on who the King of R&B is. Thanks for the continued listens and support, it's always appreciated. #TheWorst

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity The Worst Podcast Ever-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

17 jaksot