Two Guys on a Scooter

Episode 5 - Welcome to Winnipeg Eh?

1 h 10 min · 4. huhti 2025
jakson Episode 5 - Welcome to Winnipeg Eh? kansikuva

Kuvaus

Nick and Weedle talk about why Apple is better than Android, draft vacations we'd like to go on, and dive into our misadventures in Canada.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Two Guys on a Scooter-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön