We Just Talkin Podcast

WJT S2 E4: “Rest In Peace Bean”

1 h 26 min · 5. helmi 2020
jakson WJT S2 E4: “Rest In Peace Bean” kansikuva

Kuvaus

The guys came together to discuss the sudden and tragic passing of Kobe Bryant, Gianna Bryant and the other 7 passengers on that fateful morning. It wouldn’t be us if we didn’t laugh, joke and talk about a bunch of other random ish so that’s exactly what we did. Please excuse the audio as we had some technical difficulties.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity We Just Talkin Podcast-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön