Wouldn’t It Be Nice

WIBN: if we had consistency

30 min · 14. touko 2018
jakson WIBN: if we had consistency kansikuva

Kuvaus

We're back and not much different than we were before. We talk about being hated for four years, pizza and google docs. Hopefully we will provide some consistency soon.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Wouldn’t It Be Nice-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön