La competència - Programa sencer
El millor del mes de maig
Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de La competència - Programa sencer!
$99 / mes después de la prueba. · Cancela cuando quieras.
1725 episodios
Emma Vilaramiau.
En Jean Paul presenta el nou concurs que probablement no ho petarà: Siluro o Alemany? Es multipliquen els casos de corrupció: en Txarli en fa un carrusel i en Justo proposa una vaga general. Els jubilats hauran de treballar fins als 200 anys: en Jep interpel·la l’audiència en una nova Jep Talk.
Dona Bagheera.
Pedro Sánchez al Vaticà: connectem amb l’Arnau Mañé per saber si hi fa calor. L’Espanyol renova Manolo González: en Conrad Consum ho celebra. Dia de vaga de mestres i quasi-acord amb el Departament. L’Otis Sardoya canta a la Dona Vaguera.
El miracle de la multiplicació de les cafeteries d’especialitat.
En Txarli confessa que seguirà el Mundial i l’Angelines no creu en la cèdula d’habitabilitat. El Duque de Fire truca el Tebi de Foie, amic de Zapatero, per saber com està el cas Plus Ultra. El Papa demana desarmar l’IA: el Mossèn Papiol ens ensenya com prepara les homilies amb ChatGPT.
El meu pana Zapatero.
En Jean Paul va ser al concert de Bad Bunny (més o menys) i ens explica com va anar. El Barça femení guanya la Champions: en Txarli Querol, entusiasmat; en Manel Vidal ha tingut accés al dietari de Laporta. Menys nit i més tardeig: en Juli Pijuli, molt afectat.
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de La competència - Programa sencer!