NOS Voetbalpodcast

#12 - Amerika swingt, zonder Trump en: 'Van Dijk-Van Hecke is goed duo'

💜🔥4130 min · 13 jun 2026
aflevering #12 - Amerika swingt, zonder Trump en: 'Van Dijk-Van Hecke is goed duo' artwork

Beschrijving

De eerste van wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK komt dichterbij. Ondertussen speelde gastland Amerika erg goed tegen Paraguay. Thierry Boon en Arman Avsaroglu praten je bij.

Reacties

1
HanLos
HanLos

De podcast lijkt enorm zacht opgenomen. Ik luister er graag naar op de fiets naar en van werk, maar met beetje windgeruis versta ik er niets meer van.

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts

Alle afleveringen

609 afleveringen