VI Oranje Podcast

#6: 'We hebben Japan veel te groot gemaakt'

😂120 min · 15 jun 2026
aflevering #6: 'We hebben Japan veel te groot gemaakt' artwork

Beschrijving

Oranje-watcher Martijn Krabbendam was aanwezig bij de openingswedstrijd van het Nederlands elftal tegen Japan (2-2) en hoorde na het duel Ronald Koeman aan tijdens de persconferentie. In de VI Oranje Podcast bespreekt hij alle bevindingen met Bart Frouws. See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de VI Oranje Podcast community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts

Alle afleveringen

65 afleveringen