KiRaKa Thema des Tages
Gratis Podkast

KiRaKa Thema des Tages

Podkast av Westdeutscher Rundfunk

Dette er en gratis podkast, som du kan lytte til i alle podkastspillere. Du kan lytte til alle gratis podkaster i Podimo-appen uten abonnement.

Die Welt für Kinder erklärt in wenigen Minuten 

Andre eksklusive podkaster

Ditt tilbud:

Ubegrenset tilgang til eksklusive podkaster
Ingen annonser
10 timer lydbøker i måneden
Etter prøveperioden kun 79,00 kr / Måned . Ingen binding.

Alle episoder

560 Episoder
episode Flucht mit Haustieren artwork
Flucht mit Haustieren
Die Menschen, die wegen des Kriegs aus der Ukraine flüchten, haben häufig Haustiere dabei. Doch die dürfen nicht überall mit hin.
31. mars 2022 - 3 min
episode Wie Erdgas aus Russland zu uns kommt artwork
Wie Erdgas aus Russland zu uns kommt
Wegen des Krieges in der Ukraine ist das Verhältnis zwischen Russland und Deutschland sehr schlecht. Könnte sein, dass Deutschland deshalb bald kein Erdgas mehr von Russland geliefert bekommt.
30. mars 2022 - 3 min
episode Pommes werden knapp und Vulkane auf dem Pluto artwork
Pommes werden knapp und Vulkane auf dem Pluto
Darum geht's in den Nachrichten: Das Gas in Deutschland könnte knapp werden +++ Zu wenig Sonnenblumenöl, zu wenig Pommes +++ Auf dem Pluto wurden Vulkane entdeckt +++ Polen und Schweden auf dem Weg zur Fußball-WM +++
30. mars 2022 - 3 min
episode Die Uferschnepfen sind zurück artwork
Die Uferschnepfen sind zurück
© WDR 2022
29. mars 2022 - 4 min
episode Christian Eriksens Comeback artwork
Christian Eriksens Comeback
Der dänische Fußballspieler Christian Eriksen hat nach langer Zeit wieder für seine Nationalmannschaft gespielt. Im Sommer war mitten im Spiel sein Herz stehen geblieben.
28. mars 2022 - 3 min

Populære lydbøker

Enkelt å finne frem nye favoritter og lett å navigere seg gjennom innholdet i appen
Liker at det er både Podcaster (godt utvalg) og lydbøker i samme app, pluss at man kan holde Podcaster og lydbøker atskilt i biblioteket.
Bra app. Oversiktlig og ryddig. MYE bra innhold⭐️⭐️⭐️

Tilgjengelig overalt

Lytt til Podimo på telefonen, nettbrettet, datamaskinen eller i bilen!

Et univers av underholdning på lyd

Tusenvis av lydbøker og eksklusive podkaster

Ingen annonser

Ikke kast bort tid på å lytte til annonser når du lytter til Podimos innhold.

Andre eksklusive podkaster

Populære lydbøker