Waarom zegt niemand er wat van?!
Vaak voelen we wel dat er iets aan de hand is. Een sluimerend conflict tussen twee collega's, minder effectief gedrag van de leidinggevende waar het hele team last van heeft... Maar niemand zegt er wat van. Omdat we de harmonie willen bewaren of de ander geen gezichtsverlies willen bezorgen. Dit gedrag kost ons en organisaties echter handen vol geld. En we halen niet uit het team wat er in zit. Hoe maak je in jouw team bespreekbaar wat tot nu toe onbespreekbaar was?
20 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Waarom zegt niemand er wat van?! community!