Badeklubben

#8 - Skal man være "skør" for at gå til psykolog?

1 h 8 min · 14. okt. 2020
episode #8 - Skal man være "skør" for at gå til psykolog? cover

Description

Vi taler om psykolog - vores fordomme om at gå til psykolog, egne erfaringer og hvordan vi synes psykolog burde være obligatorisk, som et service tjek på bilen. Vi deler vores tanker om hvad det giver os at gå til psykolog - tårerne, kampene, sejrene, selvindsigten men mest af alt hvordan det gør os robuste til at møde verden med de op- og nedture livet byder på. Vi ligger ikke skjul på at vi synes psykolog timer er den bedste investering i os selv og vi håber I har lyst til at lytte med!

Comments

0

Be the first to comment

Sign up now and become a member of the Badeklubben community!

Get Started

1 month for 9 kr.

Then 99 kr. / month · Cancel anytime.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts

All episodes

12 episodes