Casper smører sig med snegle i ansigtet. Simpelthen. Frank forstår det ikke helt. Det er faktisk også snegleslim, ikke bare snegle.
Comments
23
SimonBernhard
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
LisGRasmussen
Det må man sige 😳
ChristinaSus
Den lyder skam helt fint her, måske i skal opdatere jeres telefoner 😂
Jean2024
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
FinnBrostrup
Dejlig rasende start. Jeg er helt enig med jer. I taler meget henover hinanden.
Zvirblis
Lyden er desværre helt “skæv”. Det lyder nærmest som to separate samtaler
ChristinaSus
Lyden fejler ingenting. Må være noget galt med jeres mobiler
JonasTobiasen
Casper, din konstante brokken over de nye danske politikere stammer tydeligvis fra, at ingen af dine foretrukne kandidater er i regeringen. Selvom jeg er enig i mange af dine pointer, synes jeg, det er på tide at lægge piveriet på hylden. Det er blevet en monoton gentagelse i hver podcast. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lytte til en anden podcast, men heldigvis er det mit eget valg, og Casper og Frank er trods alt ret underholdende at høre på. 😁
Lotte66P
I er sååå sjove 😂 vild med jer og glæder mig altid til Mandag. 🥰🥰
LytterAlex
Måtte opgive i dag. I taler konstant i munden på hinanden og lyder som gamle sure nisser - især Casper 😮💨 Normalt ellers kæmpe fan 🙌🏻
Jonathan1992
Sindssygt irriterende i snakker så meget oven i hinanden 😂
HeidiJensen68
Gad godt se ham lægen🤣🤣🤣🤣🤪💖💖
EricaStoltze
Der er godt nok meget indover snak, det lyder virkelig somom I taler i munden på hinanden.
MetteFrederikke
😌
MetteFrederikke
SÅ ærgerligt I taler ind over hinanden konstant! Tror jeg desværre opgiver at høre færdigt i dag!
Lightyear
Meld de politikere til politiet! Det er bare umuligt - for de og domstolene er også imod os
BenedikteW
Hold kæft en stressende afsnit!!! Stop med det der taleres!!!! Casper afbryder K O N S T A N T!!! Frank er godt begavet - lad HAM TALE UD!!! Jøsses!!!!
sris
Helt enig med Casper 😁
Livst
Det var helt langt ude, det lægen sagde. For en uprofessionel læge. Jeg var blevet så vred, at en læge på den måde tog den oplevelse fra meg. Jeg havde klaget.
PipsiP
Vidste at den ville komme, da I talte om, at Trump ville hyldes på sin fødselsdag, at det bliver de royale da i Danmark 😂
Det er vist ret meget det nogen kritiserer… at Trump gerne vil behandles som en konge 😅
Holm77
Taler om om fodbold og det faktum at det er synd for nogen
Så er det måske de millioner af hunde og katte der lige nu bliver mishandlet ihjel fordi Mexico skal se pæn ud.
Så måske man skulle tage afstand fra sport event , der bliver afholdt i lande hvor enten mennesker eller dyr skal mishandles til døde for et glansbillede udadtil.
RitaLisbethCook
Husk at lyt til en anden podcast hbis I ikke jan holde CC og Frank Hvam ud 👍
Bjorn16
Men må muffi være i hundekendel ved siden af Reimer hund?
SimonBernhard
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
Jean2024
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Comments
23Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
Det må man sige 😳
Den lyder skam helt fint her, måske i skal opdatere jeres telefoner 😂
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Dejlig rasende start. Jeg er helt enig med jer. I taler meget henover hinanden.
Lyden er desværre helt “skæv”. Det lyder nærmest som to separate samtaler
Lyden fejler ingenting. Må være noget galt med jeres mobiler
Casper, din konstante brokken over de nye danske politikere stammer tydeligvis fra, at ingen af dine foretrukne kandidater er i regeringen. Selvom jeg er enig i mange af dine pointer, synes jeg, det er på tide at lægge piveriet på hylden. Det er blevet en monoton gentagelse i hver podcast. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lytte til en anden podcast, men heldigvis er det mit eget valg, og Casper og Frank er trods alt ret underholdende at høre på. 😁
I er sååå sjove 😂 vild med jer og glæder mig altid til Mandag. 🥰🥰
Måtte opgive i dag. I taler konstant i munden på hinanden og lyder som gamle sure nisser - især Casper 😮💨 Normalt ellers kæmpe fan 🙌🏻
Sindssygt irriterende i snakker så meget oven i hinanden 😂
Gad godt se ham lægen🤣🤣🤣🤣🤪💖💖
Der er godt nok meget indover snak, det lyder virkelig somom I taler i munden på hinanden.
😌
SÅ ærgerligt I taler ind over hinanden konstant! Tror jeg desværre opgiver at høre færdigt i dag!
Meld de politikere til politiet! Det er bare umuligt - for de og domstolene er også imod os
Hold kæft en stressende afsnit!!! Stop med det der taleres!!!! Casper afbryder K O N S T A N T!!! Frank er godt begavet - lad HAM TALE UD!!! Jøsses!!!!
Helt enig med Casper 😁
Det var helt langt ude, det lægen sagde. For en uprofessionel læge. Jeg var blevet så vred, at en læge på den måde tog den oplevelse fra meg. Jeg havde klaget.
Vidste at den ville komme, da I talte om, at Trump ville hyldes på sin fødselsdag, at det bliver de royale da i Danmark 😂 Det er vist ret meget det nogen kritiserer… at Trump gerne vil behandles som en konge 😅
Taler om om fodbold og det faktum at det er synd for nogen Så er det måske de millioner af hunde og katte der lige nu bliver mishandlet ihjel fordi Mexico skal se pæn ud. Så måske man skulle tage afstand fra sport event , der bliver afholdt i lande hvor enten mennesker eller dyr skal mishandles til døde for et glansbillede udadtil.
Husk at lyt til en anden podcast hbis I ikke jan holde CC og Frank Hvam ud 👍
Men må muffi være i hundekendel ved siden af Reimer hund?
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv