HoutbouwCast
Is er genoeg hout? Het is de meest gehoorde vraag rond houtbouw. Is er wel genoeg hout om al die houten gebouwen die we willen realiseren te kunnen bouwen. En ook: is het niet slecht voor het bos als we er bomen kappen? Twee echte kenners geven een genuanceerd antwoord: Ute Sass-Klaassen, lector aan de Hogeschool Van Hall Larenstein en Mark van Benthem, directeur van Probos leggen uit dat de tijd van monocultuur voorbij is. En dat is eigenlijk goed nieuws voor zowel de bossen als de bouw.
16 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the HoutbouwCast community!