Pernille in gesprek met...
Sanne Groenemeijer is CEO van Novo Nordisk Nederland, de producent van het diabetesgeneesmiddel Ozempic en het obesitasgeneesmiddel Wegovy. We gaan samen in gesprek over de grootste gezondheidscrisis van dit moment: overgewicht en obesitas. Waarom zit er, tot op de dag van vandaag, nog steeds zo'n stigma op deze ziekte én kunnen de Novo Nordisk-medicijnen Ozempic en Wegovy een rol spelen bij de oplossing van dit probleem? Volg de podcast via: ✅ YouTube - youtube.com/@pernillepodcast [https://youtube.com/channel/UCFSBN8Je-Ai3nnHgu1XXe2A?sub_confirmation=1] ✅ TikTok - tiktok.com/@pernillepodcast [https://www.tiktok.com/@pernillepodcast] ✅ Instagram - instagram.com/pernillepodcast [https://www.instagram.com/pernillepodcast] ✅ Linkedin - linkedin.com/showcase/pernillepodcast [https://www.linkedin.com/showcase/pernillepodcast] ✅ Substack - pernillepodcast.substack.com [https://pernillepodcast.substack.com] Deze podcast wordt geproduceerd door: 🎙️ Zin in Media - zininmedia.nl [https://zininmedia.nl] See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.
40 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Pernille in gesprek met... community!