Pitäiskö erota?
Tommi, Tommi, Tommi. Nyt mentiin diippeihin keloihin. Tämän kerran tarina koski deittailuongelmaa, jossa mies etsii selkeästi kiiltävää ulkokuorta muttei kestä sitä mitä on sisällä. Oli jo aistittavissa, että Arttu ja Tommi eivät välttämättä pysy punaisessa langassa kovin kauaa ja tämä piti paikkansa. Jaksossa mennään todella henkilökohtaiseksi, käännetään kipeimmät kohdat deittailusta ja menneistä romanttisista suhteista. Välillä herkistyttiin ja mentiin todella syvälliseksi. Kaksi miestä, kaksi näkökulmaa ja isoja tunteita. Herkkyyttä ja oivalluksia elämästä ja ihmisyydestä. Jakso on ehdottomasti kuuntelun arvoinen. Koittakaa pysyä perässä!
38 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Pitäiskö erota? community!