Transferguru
Ballon d'Or-klausuler, biljagter, overarbejdstimer i Sydamerika, største og mest besværlige transfers ... Daniel Rommedahl nåede at være en del af FC København i 24 år, inden han stoppede i klubben i september sidste år. Han begyndte som studentermedhjælper og sluttede som Director of Football Operations & International Affairs, og i ugens episode af Transferguru fortæller han insider-detaljerne om, hvordan det gik for sig i hans del af organisationen, når FCK købte og solgte spillere. Transferguru udkommer hver fredag kun på Podimo. Følg Farzam og Peter på Instagram @farzam_abolhosseini og @peterhjulmand Følg Farzam på X @F_Abolhosseini Vært: Anfører for Tårnby FF's Danmarksseriehold, skraldemand og journalist Peter Hjulmand. Ekspert: International fodboldkorrespondent, Better Collective/Tipsbladet, Farzam Abolhosseini Gæst: Daniel Rommedahl Tilrettelægger og redaktør: Kasper Steenbech Podimo redaktør: Vera Jabcke Producer, mix og jingle: Jakob Ranum Video: Mathias Weber
46 episodes
Comments
9Kunne man eventuelt ikke løfte sløret for kommende gæster i slutningen af afsnittene, så man kunne have mulighed for at stille dem nogle spørgsmål også💪🏽
Den er skrevet bag øret. Jeg vil gøre det i det omfang, når vi ved, hvem der gæster os 🤝🏼 Jeg kan løfte sløret for, at Kasper Larsen, redaktør på Kvart i Bold, gæster os i næste afsnit 😉
Jeg syntes i skal spille om hvem der skal have lov til at sparke 5 bolde efter den anden. En god gammel klassiker. Taberen vender røven til og vinderen får lov til at vise sine fodboldkvaliteter og ramme taberen i røven🤣 (Husk det skal dokumenteres ligesom chilispisningen)
Alternativt så kan jeg godt troppe op og overværer som dokumentation😂
Åhhh der er dårlig lyd😌
Hej Kasper Larsen, Som mange årig fan, føler du så ikke at inderkredsen i fck fokusere for meget på deres investeringer end på selve sportsdelen. Det lyser ud af Neestrup at han er skuffet over manglende indkøb/forlængelse. Det at fyre Daniel Rommedahl, en mand som har været medvirkende til hvor fck er den dag i dag, fordi man ikke var enig i hans “vurdering” på man skulle investere flere penge, for at komme foran de andre i superligaen. Vidner vel om at ejerne ikke vil det nok?
Jeg har først set dit spørgsmål, efter vi har optaget afsnittet… Men jeg vil så sige, at Kasper vender, hvordan ledelsen vægter de sportslige ambitioner og de økonomiske KPI’er. Så jeg håber, at du får svar på dit spørgsmål 🙏🏻
Taberen skal have en Tottenham trøje på med Hjulmand bag på til træning i Tårnby😆
Kongsted, forhelvede 🤦🏼♂️🤣🤣
Kunne man eventuelt ikke løfte sløret for kommende gæster i slutningen af afsnittene, så man kunne have mulighed for at stille dem nogle spørgsmål også💪🏽
Jeg syntes i skal spille om hvem der skal have lov til at sparke 5 bolde efter den anden. En god gammel klassiker. Taberen vender røven til og vinderen får lov til at vise sine fodboldkvaliteter og ramme taberen i røven🤣 (Husk det skal dokumenteres ligesom chilispisningen)