Akavet, Emma
Ja, det bliver sgu et lidt akavet afsnit det her, for Mark Le Fæver tror simpelthen at han er inviteret ind hos Akavet, Emma. Men det er altså Akavet, Dilemma men det bliver lidt en blanding af det hele. Tag det som en bonus! Jeg elsker at være sammen med ham! Han overtager jo på en måde værtsrollen? Det var fandme fedt. Rigtig god fornøjelse!
156 episodes
Comments
39Ja tak til mere Mark le fevre 🤩🤩
Men hvorfor er det at Mark lyder præcis som Frank Hvam. Luk øjnene og forestil dig Frank
Ej hvor ville jeg gerne se Emma i Stormester😻😻
I second that!! 🫡👏🏼✌🏼
Ej, jeg er så blown away over din personlighed. Jeg hører først din podcast nu fordi Emil nogle gange nævner dig i sine podcasts, men ærligt, jeg vidste ikke lige, hvad pointen skulle være i at lytte, men hold nu op. Elsker det og du er for sej! Stay cool😎
EJ TAK ❤️❤️❤️❤️❤️
Enig jeg er også næste lige begyndt med at høre Emmas podcast nu fordi at Emil og Thomas nogen gange snakker om hende. Også så jeg hende i 24 stjerners julekalender sidste år og fik øjen op for hvor sjov hun er ❤️
Jeg vasker også ansigtet i H&S, og huden bliver så flot. Så fortsæt bare med det Mark. Pudderdåserne, (ja, det hedder mærket) har lavet en serum til skæleksem i ansigtet. I har begge flot hud 🤩🫶
#meremark
Head and shoulders er helt i orden til fjæset
En legendarisk episode - hvor er I gode og sjove sammen👏🏻 der behøver ikke gå et år, før Mark kommer tilbage
Der er faktisk en ting som Christopher ikke har, og det er jo HØJDEN Emma 😂
Hvor har Mark og dig bare den mest geniale kemi!! 🤩🤩 Mere af Mark og Emma - også som tv-program 🥳🥳🙌🏻🙌🏻
De sjoveste afsnit er når Mark er med - I er så gode sammen 😊 Mere Mark!!
Nej Mark - du kan betale ekstra og så får du kun din døde hund med hjem…. Men det koster…! 🤷🏻♀️
I skal lave så meget mere sammen I to. Så sjove sammen. 😂 Elsker dine podcasts Emma, du er virkelig en stjerne, på en så meget ikke stjerne agtig måde, jeg elsker alt ved det. 🥳🥰
MMM (mere med mark)
Troede Mark at I skulle lave akavet, Emma?
Yup
Emma du var vel ikke professionel danser mening: du tjente penge på det... KH mor til en hiphop konkurrence danser, som også har vundet og deltaget i de der mange konkurrencer ♥️
Ja det var da et afsnit der levede op til podcastens ene del af titlen 😅🙈
Hold kæft et kæmpe arbejde med Marks tømmermænd..det ville jeg godt nok ikke orke 😂😂
Det er mig der har tømmermænd…….
Spør du ikke hvad hans go to er når han selv har tømmermænd..?
Hallo han er en god og hyggelig gæst ☺️
Var det ikke Christoffer som spurgte dig om hvorfor du taler så meget om penge og dyre ting? 😅😂 Om det betød meget for dig… 🤷🏻♀️
IM JUST A GIRL SOM ELSKER MATERIALISME
Kan vi snart blive enige om at Mads Mikkelsen IKKE er lækker 🤯🤮 og har aldrig været det
Vildt nok at ville bestemme andres preferencer😂😂
Nope det bliver vi aldrig enige om… 😎 Han er måske ikke smuk ren udseendes mæssigt, men hans udstråling!!! 😳 WOW og JA TAK! ❤️🤩💪🏻
Det er skæleksem, seboroisk eksem. Det er en slags overreaktion på gærsvampen Malassezia, som vi normalt har på vores hud. Jeg ville ikke bruge head and shoulders, Mark 🤓 for ja, en skadet hudbarrierer gør den mere sårbar og modtagelig. Men nizoral, og når der så er ro på, så har ducray nogle rigtige gode produkter beregnet til ANSIGTET 🤪 når det så er helt væk, så fugt fugt fugt. Evt ducray en gang om ugen.
Godt afsnit 🤩 mere med Mark!
Ja han er rigtig god som interviewer😂
Han tager over nu
Elsker kombien af jer to🥰😍
Du skal slet ikke vaske med h&s. Smid lortet i skraldespanden. De tester på dyr, bl.a beagle hunde. Boycut plz. 🦮
Seriously !? 😦 fuuck .. but i love H&S 🤧😥 det er vitterligt mit go to i badet 😰
nej ik vask med h&s
Internettets helt egen Elyse Meyers gør det også. Altså vasker ansigt i head and shoulders 👍
Ja tak til mere Mark le fevre 🤩🤩
Men hvorfor er det at Mark lyder præcis som Frank Hvam. Luk øjnene og forestil dig Frank