Er zijn heeeel veel mensen die genieten van de benzinelucht bij het tankstation. Maar waarom vinden we dat nou zo lekker ruiken?
Dat hoor je van geurhistorica Caro Verbeek.
Comments
0
Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Alledaagse Vragen community!
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Alledaagse Vragen community!