Autoradio
Autoradion ankeimmat ja kivoimmat uutuusautot tältä keväältä ovat tässä. Ota vinkit autokaupoille, jos haaveissasi on täysin uusi menopeli. Arttu Toivonen ja Henri Posa kertovat, mitkä on kevätkauden uutuuksista yllättäneet positiivisesti ja mitkä jäivät valjuiksi. Suosikista kaksikko on yhtä mieltä sen osalta, että menopeli on luokassaan erinomainen esitys.
127 episodes
Comments
1BYD Seal oli todella mukava auto, eikä Sealion 7 myöskään huono ollut. Itse tykkäsin, vaikka BMW i4 M50 joudun tyytymään, kyllä silläkin ajelee.
BYD Seal oli todella mukava auto, eikä Sealion 7 myöskään huono ollut. Itse tykkäsin, vaikka BMW i4 M50 joudun tyytymään, kyllä silläkin ajelee.