Zet je beeld aan, want wij zijn op IBIZA!!! We praten over KSI die Sidemen heeft verlaten...
Comments
79
Bankzitters
Wie zou een goede vervanger zijn als een van ons stopt?
saragroot07
Mark en Matthijs
NickSoetekouw
Ik
Simon4
Toendertijd nog getwijfeld om een "goedgekeurd" video te maken. Praktisch gezien ben ik gewoon al een bankzitter.
ErikJan_
Ik zou wel snel denken aan iemand waarmee jullie al veel contact hebben / goed klikken. Bijvoorbeeld Russo, Max. Stiekem zou ik Enzo ook nog wel echt een leuke toevoeging vinden
RickVile
Russo
MilanEngels
Russo natuurlijk
Robinho2002
Bassistentje
Kamsiah
Russo
xnina_2000x
Niemand, want bz is geen bz meer zonder iedereen
Marieeeeei
Russo
Jason2
Ik denk Barry
OliviaBank
Russo
RanJons
Max Stein
elinedecker
Melies
maud_
Thijs Boontjes
MelissaMinaz
royalistiq
ninaaa22
Russo soooowieso, Joost klein 😉
IvetteKoot
Russo! Of inderdaad Max Stein 😊
Nynkexx
Slotta of Rut
DexterDjhermans
samuel welten
SiemArdon
Niek v
Juuuuuuuuuul
Ron Jans!!!!
Juuuuuuuuuul
Natuurlijk Ron Jans
JoskeVaernewyck
Russo!!!
BryanDutchMan
Ik denk dat de bron Thijs is (een vriend van Enzo). Hij maakt thumbnails voor de Sidemen en maakt samen met Enzo en Noel de podcast 'De Bennies'
BryanDutchMan
Ookal zou het mij niks verbazen als het iemand anders is😂
sisifanta
dacht dat vanaf het begin al maar na “hij heeft ook een podcast” wist ik t bijna zeker 😳
elinedecker
Kijkersvraag; jullie zijn natuurlijk vijf volwassen mannen met veel invloed op een jong publiek. Hoe kijken jullie naar feminisme, gendergelijkheid en discriminatie van vrouwen? Zijn er situaties waarin jullie bewust opkomen voor vrouwen of helpen bij ongelijkheid die zij ervaren? Daarnaast werken jullie ook met vrouwelijk personeel, bijvoorbeeld in de productie. Hebben jullie weleens meegemaakt dat zij anders werd behandeld tijdens opnames of evenementen, en hoe gaan jullie daar mee om?
slak
Enm kan iemand anders de aflevering van vandaag ook nie vinden?
dalya
Ik kan m ook niet zien
Maaike53
Misschien omdat ze op vakantie zijn? Dat was deze/vorige week toch?
BartErbens
Zouden jullie volgende week nog kort even kunnen uitweiden over KSI, nu hij in podcasts e.d. heeft gezegd dat ie groter wil worden dan Speed en uiteindelijk zelfs Mr. Beast, waarbij het dus lijkt dat ie nu helemaal gegrepen is door de numbers, waar hij dat de afgelopen jaren juist afkeurde?
BartErbens
Ook dat hij volgens fans nu echt kinder-/brainrot content aan het maken is, met name die shorts, omdat dat views pakt. Alles lijkt alleen maar te draaien om groter worden en views en subs
EdwinPrins11
Een groot verschil tussen Bankzitters en Sidemen is de structuur. Jullie hebben een bedrijf met 50 FTE te leiden, en draagt daar verantwoordelijkheid voor. Bij Sidemen zit dit anders, daar zitten allerlei managementbureaus tussen. Al het personeel werkt voor Arcade, en daarbij indirect voor Sidemen.
OliviaBank
Ik vind t wel jammer dat het seizoen is afgelopen ik kan niet wachten tot de volgende mannen!!
Toch wel een groot lichtpunt op de donderdag 🥳
MeesW
Tobias heeft in zijn eigen podcast gezegd geen fan te zijn van natuurwijnen. Hij vindt dat het ontbreken van stoffen om de druiven te beschermen en veranderingen in het gangbare proces bij het maken van wijn de smaak niet ten goede komt.
slak
Hallootjesss redactie van deze amazing podcast waar is de aflevering van vandaag?
SvenH
Zit ook te wachten, denk dat er iets tussen zit?
BolleBart
Koen geen haat Deji top 5 black people of all time
IvetteKoot
Wij zaten ons al af te vragen hoe het kwam dat het 2 keer Ibiza achter elkaar was 😂 maar helemaal duidelijk nu!
Marieeeeei
Guys 3 jaar geleden stonden jullie op Festilake🔥🔥kreeg net een snap recap daarvan zo mooi om te zien dat jullie nu ziggo zo vaak toen echt knap van jullie👏👏
Marieeeeei
Doen*
ErikJan_
Ik vind dat de podcast wel snel gaat tegenwoordig. Ik geniet er nogsteeds met volle teugen van, maar ik heb nogsteeds geen idee waarom voetballers een rode kaart krijgen als ze in hun shirt niezen...😅
BartErbens
Gaat om het feit dat een speler recent zn mond bedekte en iets racistisch zei. Om een welles nietes te voorkomen wie wat gezegd heeft is je mond bedekken komend WK dus rood
Luka
En dan zeggen jullie in de laatste paar seconden dat dit de laatste podcast van t seizoen was, dat geeft een beetje dezelfde heartbreak vibes als Matt die zegt dat ie niet van snickers houdt.
Maar wel weer geblessed met een heerlijke podcast (en dat op mijn verjaardag haha)
mandyvdgrift
Gefeliciteerd!
Kamsiah
Ja dat kwam ff rauw op het dak he.
Kamsiah
In het zelfde jaar geboren als Matt. GEFELICITEERD Luka. 31 lentes jong. Een vrouw uit duizenden. We vieren het over 2,5 week KEIgezellig in het Philips stadion bij Bij Ons In Brabant 🎉💃😘 Nu al zin in!
KoenVanOverdijk
Lekker Optijd mannen!! Goeiemorgen 😁
nalim01
Beter gaan jullie nog een keer terug naar casa del huts
Myrna13
Als milo weg gaat roxy
KjellTenBrink
Kijkersvraag : is het niet mogelijk om de papiertjes ergens anders neer te leggen bij random eetwedstrijden , iedere keer als jullie zo’n cloche optillen waaien die papiertjes altijd weg , of hoort dat juist bij de charmes van de random wegwedstrijden
slak
Hoe zit het eigenlijk met die neon/licht bord aan de buitenkant van het bank kantoor waar jullie het ov hadden in s3 a18 ? Is dat er ooit gekomen?
IvetteKoot
Jammer dat het seizoen weer voorbij is. Vind de podcasts altijd zo leuk om te luisteren! Heerlijk tijdens het wandelen, even hoofd leeg en lekker geouwehoer 😁 gelukkig heb ik de vorige seizoenen nog staan!
roosjechrisje
Matthy is mijn spirit animal 🍬
tfontein
Krijgen we nou zelfs de podcast niet op tijd online?
Stan12
RUSSO!!!
EliseVanPassel
Russo
NaomiVrolijk
Ik vraag me af of de aflevering nog komt die gepitcht is in de podcast door jullie creatieve mensen met de bierfiets iets fietsen? Jammer dat er een break is hopelijk niet te lang.
Sophie777
hooii vraagje:: ik hoorde van meerdere dat er (denk ik) een leeftijdsgrens op jullie video’s zit, hebben jullie dat zelf gedaan of Youtube? Ben benieuwd! en deze aflevering was weer top trouwens😊😊
Noeki074
Russo, of max of anton en anders linktijger😂😂
runo
Niemand die robbie vind lijken op die Elias van temptation?
teunymontana
Rutger gaat van 6e bankzitter naar 5e.
DPG11
Ik denk Russo of Roxy voor verandering maar als één iemand stopt is het niet meer compleet
SanderenMichiel
Leuk dat jullie met dat stukje over KSI inhaken op de actualiteit! Mag wel vaker wat mij betreft 🤩🤩
PjotrVanMoorsel
Ksi is sws niet uit de sidemen😂
Anne263
Yordie
Ellisss
Dat jullie van Ibiza moeten komen om vervolgens in Goutum, Leeuwarden een optreden te moeten geven 😬🫣 Maar alvast welkom in Leeuwarden jongens!! 🐄🩷
Nienkevdijk
Even een kleine sidenote over natuurwijn, de aller duurste en heerlijkste dikke bourgognes en bordeaux zijn ook vaak natuurwijn. ✨
Het is niet alleen een hype maar ook gewoon dé manier om het land en de druif het best tot zijn recht te laten komen! Plus, het maken van natuurwijn is zo veel arbeidsintensiever, doordat je zonder bestrijdingsmiddelen en additieven werkt ben je echt genoodzaakt om zo schoon mogelijk te werken. Iedere kleine bacterie kan je hele batch verpesten!
Larissa38
Nog ff iets voor Robbie van de saaf , 2 weken geleden was ik op een festival ( Julie ook gezien fk vet) mr daar ben in aangerant door een jonge van 26 (ik ben 16) dus toen het ik een beveiliger geroepen en is hij eruit gezet toen hebben zijn vrienden mij bestolen van m’n telefoon en pinpas gepakt en bijna al m’n geld uitgegeven ik heb geen telefoon of pinpas meer dus daarom heb ik dringent geld nodig voor een nieuwe telefoon en een pinpas aan te vragen ( kunnen Julie mij helpen )
Juliajelgersma
Stoppen als een van jullie stopt. Jullie zijn samen dit avontuur aangegaan dus maken het ook samen af.
Vigo11
Doe een keer een potkast met Kees Smit
NgoloKante
Het ligt wel wat anders qua KSI hoor, de rest wist wel dat die ging stoppen. Maar ze waren bezig met een afscheid te maken, maar toen opeens heeft KSI die video online gezet. Daarom waren ze verrast
NgoloKante
Ook doet vooral Koen alsof de Sidemen draait door KSI, terwijl die standaard al 50% van de videos miste de laatste tijd. W2S is minstens net zo groot als KSI in Engeland. Man maakt "67" shorts nu en verlaat daarvoor de Sidemen..
Maaike53
Ik kan soms zo blij zijn met een snicker, wat is deze haat
Ralph1
KSI is gestopt met Sidemen, niet omdat andere dingen groter zijn, maar omdat hij meer tijd aan familie en zijn vriendin etc. wilde besteden en Sidemen nam daar drie volle dagen van zijn schema in iedere week (Bron: Tobi van Sidemen).
nelis97
Als Milo of Matty zou stoppen zou bankzitters niks meer zijn. De rest is opzich prima te vervangen.
rushrush
Vooral rob
Bankzitters
Wie zou een goede vervanger zijn als een van ons stopt?
BryanDutchMan
Ik denk dat de bron Thijs is (een vriend van Enzo). Hij maakt thumbnails voor de Sidemen en maakt samen met Enzo en Noel de podcast 'De Bennies'
Comments
79Wie zou een goede vervanger zijn als een van ons stopt?
Mark en Matthijs
Ik
Toendertijd nog getwijfeld om een "goedgekeurd" video te maken. Praktisch gezien ben ik gewoon al een bankzitter.
Ik zou wel snel denken aan iemand waarmee jullie al veel contact hebben / goed klikken. Bijvoorbeeld Russo, Max. Stiekem zou ik Enzo ook nog wel echt een leuke toevoeging vinden
Russo
Russo natuurlijk
Bassistentje
Russo
Niemand, want bz is geen bz meer zonder iedereen
Russo
Ik denk Barry
Russo
Max Stein
Melies
Thijs Boontjes
royalistiq
Russo soooowieso, Joost klein 😉
Russo! Of inderdaad Max Stein 😊
Slotta of Rut
samuel welten
Niek v
Ron Jans!!!!
Natuurlijk Ron Jans
Russo!!!
Ik denk dat de bron Thijs is (een vriend van Enzo). Hij maakt thumbnails voor de Sidemen en maakt samen met Enzo en Noel de podcast 'De Bennies'
Ookal zou het mij niks verbazen als het iemand anders is😂
dacht dat vanaf het begin al maar na “hij heeft ook een podcast” wist ik t bijna zeker 😳
Kijkersvraag; jullie zijn natuurlijk vijf volwassen mannen met veel invloed op een jong publiek. Hoe kijken jullie naar feminisme, gendergelijkheid en discriminatie van vrouwen? Zijn er situaties waarin jullie bewust opkomen voor vrouwen of helpen bij ongelijkheid die zij ervaren? Daarnaast werken jullie ook met vrouwelijk personeel, bijvoorbeeld in de productie. Hebben jullie weleens meegemaakt dat zij anders werd behandeld tijdens opnames of evenementen, en hoe gaan jullie daar mee om?
Enm kan iemand anders de aflevering van vandaag ook nie vinden?
Ik kan m ook niet zien
Misschien omdat ze op vakantie zijn? Dat was deze/vorige week toch?
Zouden jullie volgende week nog kort even kunnen uitweiden over KSI, nu hij in podcasts e.d. heeft gezegd dat ie groter wil worden dan Speed en uiteindelijk zelfs Mr. Beast, waarbij het dus lijkt dat ie nu helemaal gegrepen is door de numbers, waar hij dat de afgelopen jaren juist afkeurde?
Ook dat hij volgens fans nu echt kinder-/brainrot content aan het maken is, met name die shorts, omdat dat views pakt. Alles lijkt alleen maar te draaien om groter worden en views en subs
Een groot verschil tussen Bankzitters en Sidemen is de structuur. Jullie hebben een bedrijf met 50 FTE te leiden, en draagt daar verantwoordelijkheid voor. Bij Sidemen zit dit anders, daar zitten allerlei managementbureaus tussen. Al het personeel werkt voor Arcade, en daarbij indirect voor Sidemen.
Ik vind t wel jammer dat het seizoen is afgelopen ik kan niet wachten tot de volgende mannen!! Toch wel een groot lichtpunt op de donderdag 🥳
Tobias heeft in zijn eigen podcast gezegd geen fan te zijn van natuurwijnen. Hij vindt dat het ontbreken van stoffen om de druiven te beschermen en veranderingen in het gangbare proces bij het maken van wijn de smaak niet ten goede komt.
Hallootjesss redactie van deze amazing podcast waar is de aflevering van vandaag?
Zit ook te wachten, denk dat er iets tussen zit?
Koen geen haat Deji top 5 black people of all time
Wij zaten ons al af te vragen hoe het kwam dat het 2 keer Ibiza achter elkaar was 😂 maar helemaal duidelijk nu!
Guys 3 jaar geleden stonden jullie op Festilake🔥🔥kreeg net een snap recap daarvan zo mooi om te zien dat jullie nu ziggo zo vaak toen echt knap van jullie👏👏
Doen*
Ik vind dat de podcast wel snel gaat tegenwoordig. Ik geniet er nogsteeds met volle teugen van, maar ik heb nogsteeds geen idee waarom voetballers een rode kaart krijgen als ze in hun shirt niezen...😅
Gaat om het feit dat een speler recent zn mond bedekte en iets racistisch zei. Om een welles nietes te voorkomen wie wat gezegd heeft is je mond bedekken komend WK dus rood
En dan zeggen jullie in de laatste paar seconden dat dit de laatste podcast van t seizoen was, dat geeft een beetje dezelfde heartbreak vibes als Matt die zegt dat ie niet van snickers houdt. Maar wel weer geblessed met een heerlijke podcast (en dat op mijn verjaardag haha)
Gefeliciteerd!
Ja dat kwam ff rauw op het dak he.
In het zelfde jaar geboren als Matt. GEFELICITEERD Luka. 31 lentes jong. Een vrouw uit duizenden. We vieren het over 2,5 week KEIgezellig in het Philips stadion bij Bij Ons In Brabant 🎉💃😘 Nu al zin in!
Lekker Optijd mannen!! Goeiemorgen 😁
Beter gaan jullie nog een keer terug naar casa del huts
Als milo weg gaat roxy
Kijkersvraag : is het niet mogelijk om de papiertjes ergens anders neer te leggen bij random eetwedstrijden , iedere keer als jullie zo’n cloche optillen waaien die papiertjes altijd weg , of hoort dat juist bij de charmes van de random wegwedstrijden
Hoe zit het eigenlijk met die neon/licht bord aan de buitenkant van het bank kantoor waar jullie het ov hadden in s3 a18 ? Is dat er ooit gekomen?
Jammer dat het seizoen weer voorbij is. Vind de podcasts altijd zo leuk om te luisteren! Heerlijk tijdens het wandelen, even hoofd leeg en lekker geouwehoer 😁 gelukkig heb ik de vorige seizoenen nog staan!
Matthy is mijn spirit animal 🍬
Krijgen we nou zelfs de podcast niet op tijd online?
RUSSO!!!
Russo
Ik vraag me af of de aflevering nog komt die gepitcht is in de podcast door jullie creatieve mensen met de bierfiets iets fietsen? Jammer dat er een break is hopelijk niet te lang.
hooii vraagje:: ik hoorde van meerdere dat er (denk ik) een leeftijdsgrens op jullie video’s zit, hebben jullie dat zelf gedaan of Youtube? Ben benieuwd! en deze aflevering was weer top trouwens😊😊
Russo, of max of anton en anders linktijger😂😂
Niemand die robbie vind lijken op die Elias van temptation?
Rutger gaat van 6e bankzitter naar 5e.
Ik denk Russo of Roxy voor verandering maar als één iemand stopt is het niet meer compleet
Leuk dat jullie met dat stukje over KSI inhaken op de actualiteit! Mag wel vaker wat mij betreft 🤩🤩
Ksi is sws niet uit de sidemen😂
Yordie
Dat jullie van Ibiza moeten komen om vervolgens in Goutum, Leeuwarden een optreden te moeten geven 😬🫣 Maar alvast welkom in Leeuwarden jongens!! 🐄🩷
Even een kleine sidenote over natuurwijn, de aller duurste en heerlijkste dikke bourgognes en bordeaux zijn ook vaak natuurwijn. ✨ Het is niet alleen een hype maar ook gewoon dé manier om het land en de druif het best tot zijn recht te laten komen! Plus, het maken van natuurwijn is zo veel arbeidsintensiever, doordat je zonder bestrijdingsmiddelen en additieven werkt ben je echt genoodzaakt om zo schoon mogelijk te werken. Iedere kleine bacterie kan je hele batch verpesten!
Nog ff iets voor Robbie van de saaf , 2 weken geleden was ik op een festival ( Julie ook gezien fk vet) mr daar ben in aangerant door een jonge van 26 (ik ben 16) dus toen het ik een beveiliger geroepen en is hij eruit gezet toen hebben zijn vrienden mij bestolen van m’n telefoon en pinpas gepakt en bijna al m’n geld uitgegeven ik heb geen telefoon of pinpas meer dus daarom heb ik dringent geld nodig voor een nieuwe telefoon en een pinpas aan te vragen ( kunnen Julie mij helpen )
Stoppen als een van jullie stopt. Jullie zijn samen dit avontuur aangegaan dus maken het ook samen af.
Doe een keer een potkast met Kees Smit
Het ligt wel wat anders qua KSI hoor, de rest wist wel dat die ging stoppen. Maar ze waren bezig met een afscheid te maken, maar toen opeens heeft KSI die video online gezet. Daarom waren ze verrast
Ook doet vooral Koen alsof de Sidemen draait door KSI, terwijl die standaard al 50% van de videos miste de laatste tijd. W2S is minstens net zo groot als KSI in Engeland. Man maakt "67" shorts nu en verlaat daarvoor de Sidemen..
Ik kan soms zo blij zijn met een snicker, wat is deze haat
KSI is gestopt met Sidemen, niet omdat andere dingen groter zijn, maar omdat hij meer tijd aan familie en zijn vriendin etc. wilde besteden en Sidemen nam daar drie volle dagen van zijn schema in iedere week (Bron: Tobi van Sidemen).
Als Milo of Matty zou stoppen zou bankzitters niks meer zijn. De rest is opzich prima te vervangen.
Vooral rob
Wie zou een goede vervanger zijn als een van ons stopt?
Ik denk dat de bron Thijs is (een vriend van Enzo). Hij maakt thumbnails voor de Sidemen en maakt samen met Enzo en Noel de podcast 'De Bennies'