Lars har ikke fått nok skryt hjemme, Martin upper kaffegamet, og sammen vurderer de om de fluene som ser ut som veps egentlig er spioner fra Kina.
Comments
45
poopyface
Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
ProdusentSophie
Vilt
MarlBro
Martin bør tippe resultatet fast hver tirsdag🤣 Helst før kampen er spilt🤔
LarsBerrum
Dette er galskap
VidarWestrum
Hva skjedde her, Martin?? Villt
LasseBrathen
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?
LarsBerrum
Haha
Jerni
Hahaha! Konge! Martin er den nye blekkspruten 😂
MarteFN
Ok, nå begynner det å bli skummelt, Martin.. 😅
rottemora
Vil jo si det er Lilli Bendriss-summer i år, slik Martin holder på med resultatene
underloopen
Enig😂
Rubenooben
Fotballprofeten Beyer
namnam
Skulle betta på det resultatet
Jorgen22
Hahaha syyykt bra jobba med resultatet!!!
CamillaSagen
3-2😮😮
Lotte1968
For et herlig fotball VM🤩 Ro-ro-ro konseptet er helt genialt🤩 jeg hyller det faktiskt😎 synes vi skal eie det, ikke snakke det ned😎
AggieTee
Ja, men jeg skjønner hva han mener. Litt sånn OL-floka…Men enig med deg: kaste seg i det, og ro!! Så må vi ta bakrusen om, og sikkert når den kommer.. 😂 Skal sikkert ro på sommerfest i morgen , tipper jeg😁
JoacimSantha
Håper han satte penger på de resultatene 😳
Ubeleilig
Vi trenger en ny spådom for Frankrike-kampen i gjesteepisoden
JOEJOEJOEJOE
Må jo innrømme at det er urovekkende at programleder kjenner seg overvåket av blomsterfluer ( 318 arter bare i Norge, der noen etterligner bier for beskyttelse).
Disse har ikke nødvendigvis kommet til Norge nå i det siste.
Trolig har de vært i Norge en god stund, kanskje tilmed lengre enn programleder?
Denne utfordring bør trolig tas i en vennlig, opplysende og bekreftende samtale på bakrommet, i all diskresjon.
Takker dessuten for internasjonale innsikter i dagens samtale.
God sommer!
LarsBerrum
Det hjalp ikke å få vite at det er 318 arter
SynneUH
Litt tøfler over Lars sitt fottøy i dag, helt på merket!
LarsBerrum
Takk
PolseStulen
Det ække sant! Martin, må nå ta valget om han går for tre av tre eller om han velger å gi seg som «han som tippa begge norge-kampene korrekt i vm» sjukt👏🏻
StianE
Har dere perspektiv på folk som sier «god jul» ironisk igjennom hele året? Altså som en «hva fader gjør du?»
solvibasgaard
Mr row row row… rowmantic very fantastic🎶
LarsBerrum
Haha
solvibasgaard
God morgen! Nå er det snart sommerferie! 🥰
Elisabeth21
La meg få si en ting; jeg har kviet meg for å betale for Podimo, fordi forrige runde gikk ut og jeg ikke fornyet og jeg har 100 vis av abonnementer jeg betaler for, blandt annet alt av fotball 😂💸😫 men da jeg lyttet til spårtsklubben forrige uke, sa Katharina Flatland at dere er en mye mer sofistikert podcast med mer faglig tyngde. Og jeg savnet dere hardt 💛 så nå har jeg gladelig betalt for Podimo igjen, og sitter og lytter på et halvt år med tapt innsikt i livet deres🫶 låv ju altså
o0Mia0o
Dilemma i morgen når Martin Beyer-Olsen stand-up show kræsjer med «den politiske rocke bussen» Black Debbath på Tons of Rock 🤷🏻♀️
Ubeleilig
Det er klart det er ubeleilig
TorEpaaSpor3
Roar den Langåra
CheerUp
Er vel Aeropress kaffe dere snakker om som her😉
AnneMelbo
Ingen som jobber her i Italia (Liguria)
AnneMelbo
Glem det! Kom på at jeg faktisk har sett tre joggere her for to dager siden
..
knurre
Thomas Engeset som gjest?! Ja takk
sarasei
Har dere sett NRK-programmet som heter Stygt? Ønsker perspektiver! Kan uansett anbefales.
SALNOR
Få inn Ro-kongen som gjest! Takk han for å virkelig har gitt oss noe positivt siste ukene!..i en tid der det meste handler om krig og drit ..på nyhetene!
🇳🇴⚽️🇳🇴👏🏽🚣🚣♀️🚣♂️
Ole Frøystad (kjent som @mr.row.row eller «Mr. Row Row») er den som har funnet opp / skapt «Ro Ro Ro»-ropet og viking-roingen….
Gabrielle100
Ønsker perspektiver på når og hvordan det er innafor å vekke sidemann som har sovnet på kino / konsert. Hvordan vekke en snorker i sal 4 på ringen kino en torsdags ettermiddag
SALNOR
Nei men FA.. Si at dere kjører en practical joke nå!! Klippet inn… right?
#LikæsteHennaVekaMartin!
Martine777
Blir det summer-hauset i år? 🤞😁
vezo
RIP Oliver Tree! Anbefales til lytere, denne fyren var innovativ dude både på humor og sketcher/ podcast. Definitivt noe Beyersk over stilen, han ville vært fan av denne podden garra!
DuHilser
Nérran'til ❤️
BjornToreJohann
Ønsker perspektiv på om årets TV-øyeblikk var da Kari Bræmnes kjørte reverse sketsj på Harald Eia.
badetissen
Ære en slags Egil Hegreberg vi begynner å se her i Beyern?
poopyface
Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
LasseBrathen
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?
Comments
45Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
Vilt
Martin bør tippe resultatet fast hver tirsdag🤣 Helst før kampen er spilt🤔
Dette er galskap
Hva skjedde her, Martin?? Villt
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?
Haha
Hahaha! Konge! Martin er den nye blekkspruten 😂
Ok, nå begynner det å bli skummelt, Martin.. 😅
Vil jo si det er Lilli Bendriss-summer i år, slik Martin holder på med resultatene
Enig😂
Fotballprofeten Beyer
Skulle betta på det resultatet
Hahaha syyykt bra jobba med resultatet!!!
3-2😮😮
For et herlig fotball VM🤩 Ro-ro-ro konseptet er helt genialt🤩 jeg hyller det faktiskt😎 synes vi skal eie det, ikke snakke det ned😎
Ja, men jeg skjønner hva han mener. Litt sånn OL-floka…Men enig med deg: kaste seg i det, og ro!! Så må vi ta bakrusen om, og sikkert når den kommer.. 😂 Skal sikkert ro på sommerfest i morgen , tipper jeg😁
Håper han satte penger på de resultatene 😳
Vi trenger en ny spådom for Frankrike-kampen i gjesteepisoden
Må jo innrømme at det er urovekkende at programleder kjenner seg overvåket av blomsterfluer ( 318 arter bare i Norge, der noen etterligner bier for beskyttelse). Disse har ikke nødvendigvis kommet til Norge nå i det siste. Trolig har de vært i Norge en god stund, kanskje tilmed lengre enn programleder? Denne utfordring bør trolig tas i en vennlig, opplysende og bekreftende samtale på bakrommet, i all diskresjon. Takker dessuten for internasjonale innsikter i dagens samtale. God sommer!
Det hjalp ikke å få vite at det er 318 arter
Litt tøfler over Lars sitt fottøy i dag, helt på merket!
Takk
Det ække sant! Martin, må nå ta valget om han går for tre av tre eller om han velger å gi seg som «han som tippa begge norge-kampene korrekt i vm» sjukt👏🏻
Har dere perspektiv på folk som sier «god jul» ironisk igjennom hele året? Altså som en «hva fader gjør du?»
Mr row row row… rowmantic very fantastic🎶
Haha
God morgen! Nå er det snart sommerferie! 🥰
La meg få si en ting; jeg har kviet meg for å betale for Podimo, fordi forrige runde gikk ut og jeg ikke fornyet og jeg har 100 vis av abonnementer jeg betaler for, blandt annet alt av fotball 😂💸😫 men da jeg lyttet til spårtsklubben forrige uke, sa Katharina Flatland at dere er en mye mer sofistikert podcast med mer faglig tyngde. Og jeg savnet dere hardt 💛 så nå har jeg gladelig betalt for Podimo igjen, og sitter og lytter på et halvt år med tapt innsikt i livet deres🫶 låv ju altså
Dilemma i morgen når Martin Beyer-Olsen stand-up show kræsjer med «den politiske rocke bussen» Black Debbath på Tons of Rock 🤷🏻♀️
Det er klart det er ubeleilig
Roar den Langåra
Er vel Aeropress kaffe dere snakker om som her😉
Ingen som jobber her i Italia (Liguria)
Glem det! Kom på at jeg faktisk har sett tre joggere her for to dager siden ..
Thomas Engeset som gjest?! Ja takk
Har dere sett NRK-programmet som heter Stygt? Ønsker perspektiver! Kan uansett anbefales.
Få inn Ro-kongen som gjest! Takk han for å virkelig har gitt oss noe positivt siste ukene!..i en tid der det meste handler om krig og drit ..på nyhetene! 🇳🇴⚽️🇳🇴👏🏽🚣🚣♀️🚣♂️ Ole Frøystad (kjent som @mr.row.row eller «Mr. Row Row») er den som har funnet opp / skapt «Ro Ro Ro»-ropet og viking-roingen….
Ønsker perspektiver på når og hvordan det er innafor å vekke sidemann som har sovnet på kino / konsert. Hvordan vekke en snorker i sal 4 på ringen kino en torsdags ettermiddag
Nei men FA.. Si at dere kjører en practical joke nå!! Klippet inn… right? #LikæsteHennaVekaMartin!
Blir det summer-hauset i år? 🤞😁
RIP Oliver Tree! Anbefales til lytere, denne fyren var innovativ dude både på humor og sketcher/ podcast. Definitivt noe Beyersk over stilen, han ville vært fan av denne podden garra!
Nérran'til ❤️
Ønsker perspektiv på om årets TV-øyeblikk var da Kari Bræmnes kjørte reverse sketsj på Harald Eia.
Ære en slags Egil Hegreberg vi begynner å se her i Beyern?
Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?