Bøssen Er Ladet Med
Er det okay at ghoste sine venner, når venskaber forliser, eller skal man slå op med dem? Psykologer og sociologer er uenige. Men hvad er et godt venskab egentlig, og hvordan griber man det helt praktisk an, når det ikke længere føles som et venskab længere? Er der acceptable grader af ghosting, og kan man være venner med nogen, hvis kæreste er imod alt, man står for? Værter: Søren Juliussen & Christian Vincent Tilrettelægger: Louise Østergaard Sørensen Lyd og klip: Mark Nordlund Husk at du altid kan stille spørgsmål eller komme med input til os på boessenerladetmed.dk. Du kan selvfølgelig være helt anonym.
16 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Bøssen Er Ladet Med community!