Isoi juttui
Kesä on kuumien tunteiden aikaa. Toisella puolella toria ollaan kaulakkain ja toisella puolella väistellään nyrkkejä. Yöttömissä öissä tulee todistettua asioita joita ei muualla nää. Sivunuotilla selviää myös mitä jos Pauligin Paula olisikin ollut musta mies. Uusi Isoi juttui -jakso joka maanantai. Studiossa Lloyd Libiso, Jesse Sarkkinen ja Aleksi Rantamaa. IG: @isoijuttuii @lloydlibiso @officialmauton @mentaalisavuke
123 episodes
Comments
23Kiitos kaikille kuuntelijoille tuhannesti ja upeeta viikkoa 👏🏼
Äijä löi oikeesti?!
😂😂😂😂 ai saakeli Libiso Paulana
Nyt oli erittäin viihdyttävä jakso! 😁 Hyvää juhannusta kaikille 🤩
Kiitti Welgi! Hyvää juhannusta myös sinne!❤️
Hyvin kuluu työ päivät näitä kuunnellessa
Aivittu libis meinasin revetä bussissa :D Westerlund???
😂
Paula Libis ois kyllä ollu hemmetin kova😂😂
Ai että kyllä halliin uus jakso
Tuo Libiksen Paula-tyttö -tapaus on aivan omaa luokkaansa. Viihdyin satasella 😁
Kaikkee sitä on tullu touhuttua!😂👌
Siis itehän oon lapsesta asti pelänny kuollakseni tollasii maskotteja ! Vieläki aikuisena juoksen karkuun😂 Mut ihana piristys tämäki jakso🩷
Maskoteista tuli myös mieleen Viking Linen Ville viking😁!!
Totta! Edelleen tuttu näky tanssilattialla!😀👌
Ja jälleen kerran viikko käyntiin parhaassa seurassa 🤩
Aivan mainio lopetus yövuorolle🙏
Jep! Ja aivan mainio alotus aamulle. Täs teen aamutreeniä ja kuuntelen tätä. Sit töihin ilosin mielin
Meikäläinen on ollu Apsi Apinana parina vuotena ✌🏻
Nyt oli kova jakso äijät 👍
Ei jaksa teitä enää ..
Kouvolassa, tykkimäen huvipuistossa Kerttu ja Kusti sammakot😂😂
Nyt oli hyvä jakso ku lloyd sai puhua paljon
Kiitos kaikille kuuntelijoille tuhannesti ja upeeta viikkoa 👏🏼
Äijä löi oikeesti?!