La història no ha estat justa amb la que, segons l'Iñaki, és la millor pel·lícula de la història de Disney, així que hem decidit reibindicar-la com a obra mestra indiscutible!
Comments
0
Be the first to comment
Sign up now and become a member of the La Frikoteca.cat community!
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the La Frikoteca.cat community!