Livet ifølge Emil og Thomas
Det her er en rigtig ruhøvlet episode. Hånden på hjertet - har du nogensinde set ordet ruhøvlet på skrift før? Og kan du læse det uden at læse ordet røvhullet istedet? Heller ikke os. I dag taler vi om at Emil har booket en Michael Jackson impersonator. Vi taler også om et nyt segment, hvor Per Pallesen kommer og anmelder ting for os, Per Review. Vi taler om folk, der spiser yoghurt i arbejdstiden og så taler vi om, hvad man er villig til at stå op for at se/købe. Alt i alt - en episode som du kender den.
485 episodes
Comments
15Jeg læste titlen på afsnittet som “En røvhullet episode”, og da jeg så hører jer tale om ruhøvlet, går det op for mig, at afsnittet rettelig hedder “En ruhøvlet episode” 😂
Same!😂
Mathias er pæn - bleg eller ej. 😁
Tusind tak for et dejligt afsnit,I er balsam til min sjæl,held og lykke med små mellem og store børn,mine børnebørn er blevet voksne,vi følger Jer alle med begejstring.🥰
I er tilbage! Ting på listen, højt tempo og I føles “på” begge to ❤️❤️
Ej hvor sjovt, jeg gik på handelsskole med Michael (Michael Jacket) - mega dygtig og sød fyr 🕺🏼✨
Eller hulrøvet 😂
Elsker i taler om MinSP og grinder i samme afsnit - hilsen tidligere udvikler (af MinSP) 😂😂
Emils autoritet er fuldstændig unødvendig og ikke noget jeg kan magte mere. Det faktisk eksalteret. Og ligefør det bliver opkadt til min morgenkaffe. - Når jeg viser ham de 3 cifret millionbeløber der kan tjenes pr kvartal kan jeg måske oveni det normale kvase hans alt for crazy ego
Hver noget mere menneskelig og kom tilbage til rette adfærd!!!!!
On fire i dag🔥Tak for utallige gode grin😂🙏
Wow.. Jeg var Sikker på, at afsnittet En Røvhullet Episode! 😲 Sgu da det, der fik mig til at klikke
Vores statsminister er sgu et godt eksempel på én som både er grim udenpå og indeni 😅🫣🤐
Er jeg den eneste der synes Emil kunne ligne Scooter?? 🤭🤭
Nej. Han Er scooter
Jeg læste titlen på afsnittet som “En røvhullet episode”, og da jeg så hører jer tale om ruhøvlet, går det op for mig, at afsnittet rettelig hedder “En ruhøvlet episode” 😂
Mathias er pæn - bleg eller ej. 😁