Finnish Hoops Media Podcast
Sudenpentujen WU20 joukkueen Lotta-Maj Lahtinen, Lotta Vehka-Aho ja Carolina Kert juttelivat viimeisen valmistavan ottelun jälkeen siitä miten kesä on mennyt, Turkki otteluista, EM-turnauksesta, tavoitteista, tulevasta kaudesta ja koripallosta yleensä. Ja onhan siellä Sami Toiviainen myös juttelemassa pesäpallosta. Hiljaista on ollut Podcastin kanssa, mutta nyt taas jatketaan kohti syksyä ja tulevia Naisten ja Miesten Korisliiga kausia... ja hieman Susijengiä siihen väliin :-)
11 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Finnish Hoops Media Podcast community!