Hva skjer egentlig med Norges Cape Canaveral? Kommer ISARs rakett seg opp snart? Blir det MER oppskytning der, og hvordan er forholdet til fiskerne.
CEO for Andøya Space, Ketil Olsen svarer.
Comments
0
Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Romkapsel community!
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Romkapsel community!