Undersåttene
Sykdom preger det norske kongehuset i så stor grad at denne uken er det i hovedsak kong Harald og kronprins Haakon som har utført de fleste offisielle oppdragene. Opplever vi baksiden ved ideen om de slankede kongehusene som har dominert de siste 25 årene? Kan sykdom og fravær resultere i økt ekslusivitet ved kongelige besøk, noe de kongelige rett og slett kan tjene på? Dette diskuterer Ole-Jørgen og Caroline i ukens episode. Vi lyttes!
197 episodes
Comments
0Be the first to comment
Sign up now and become a member of the Undersåttene community!