Lars har spist et lite mellommåltid, Martin fortsetter å teste produkter på Lars, og sammen er de enige om at statsministeren må ut av landet.
Comentarios
39
dings
Når kommer kokeboka «Berrums signaturretter»?
KristineHansen2
God morgen✨ Berrum og Beyer til morgenkaffen er perfekt!
LarsBerrum
Goood morgen
poopyface
Panfløyte + 1! Lurer på om Mabbro fortsatt gønner vifter og panfløyter
DuHilser
Du hilser hvis du se'rn
oalfhelsmeren
Helt sprøtt at nøyaktig samme pølserelaterte observasjon kommer både herifra OG fra Blåtur på NRK i dag.
refnet
Perspektiv på «vårens vakreste eventyr»? Hvor mange ting er egentlig verdig denne tittelen, gått litt inflasjon i det eller?
SynneUH
Rains er et dansk merke men kanskje du mener Norwegian Rain?
ProdusentSophie
Korrekt, han snakker om T-Michael og Norwegian Rain
GEAZY
Lurer på feber runken, er det vanlig å buste en nut mens man ligger med feber? Beste medisin i mitt hode mvh
poden
Her trengst det perspektiv
Juliesgw1
Lurer på om dere spiser wienerpølser i brød eller lompe? Eller begge?
Kamby
Hei! Glemte å kommentere forrige episode med Gundelach! Så kommenterer her: Mot slutten av episoden er jeg ganske sikker på at Gundelach sa at Alex Honnold klatrer skyskraperen i Kina. Hvor Taipei blir nevnt rett etterpå uten at noen da retter på Gundelach og sier at Taipei er i Taiwan, ikke Kina.
MymleMy
Elsker dere🥰 Verdt å møte en tirsdag med dere på øret!
StianOmenas
Hei folkens! Hva med keeper-hansker? Håper Nyland finner både høyre- og venstre-hanske før VM 🙏🙌
CarolineMeier
Det er bare å komme til nord. Ikke bare er det vår like tidlig som sørraførr, men når polarisen smelter har vi mye areal til casinos, tavernas og bananbåtfirma. Her blir det liv. Rai Rai.
DuHilser
Dere kan jo ingenting. Vifte er jo burger. Det er panfløyte som er wieners😎
LarsBerrum
Vi legger oss flate
poopyface
Vi fikk ikke vite om maten fra restauranten var god
LarsBerrum
Enig
solvibasgaard
🥳🥳🥳
AndreLauritzen
Ønsker perspektiv på å jogge på stedet eller smålig tøye ved lyskryss, når man er ute på joggetur! Holde kroppen i gang?
KnaLLxBeST
Perspektiv på og litt før stengetid på McDonald’s natt til søndag i byen(Når de har sluttet å tilberede mer mat) bestille alt resterende så ingen fler bak i kø får bestilt noe som helst? Må innrømme at jeg har gjort det noen ganger! Da snakker vi typisk om å gå ut med 5-6 fulle bæreposer med mat.
Humor eller kun douche?
jennysdottir
Tips ang fett regntøy. Sjekk ut BLÆST fra deres kjære Ålesund!
Thomassen
«.... cocktail hour mellom fem og seks, eller glass vin mellom åtte og ti, altså at det er hver dag, og egg, jeg trenger ikke mer.».. Mobilen din Martin, hvordan ville du hatt det uten den?
RuneAndreHov
Beyer'n
RuneAndreHov
Skal Bayern snakke om oppløsning av Karpe Mon tro?
ProdusentSophie
Han var innom det i mandagskarakten i går på insta. Følelsene hadde nok tatt over i podden
Lotte1968
God morgen til alle 3 🤗 tidlig 90 tallet var jeg gift med en som burde blitt stand up komiker🤠 et familiemedlem er tekstforfatter innen humorbransjen, og ofte når vi møttes så gikk kulepennen og blokka hans varm😂 skjønte jo det når han løp avgårde for å skrive ned ting som ble sagt😅 takk for herlig episode🤩
ElinPelin
Ønsker perspektiver på EM i håndbak, som pågår i disse dager. Ser blant annet at Rakkestad er representert.
SonjaWD
Ønsker observasjon på løpe-trenden. Av alle de vi ser jogge rundt i Oslo, hvor mange sier at de skal på løpetur- og logger "løpetur" på Strava?
underloopen
Det er noe spesielt med oss venstrehendte❤️
Lafrfi
Andøya holdt på å starte 3.verdenskrig en gang i tida også, i forbindelse med en rakettoppskyting hvor de hadde glemt å varsle Russland om oppskytingen i forkant
IngunnLarsen1
Veeeldig bra👏👏
Maria220
Hei! Som hunde eier og person som går mye tur med hunden, trenger jeg perspektiver på folk som plukker opp dritten etter hundene sine får så og slenge posen i grøften og/eller henge den opp i et tre på en lokal sti el lignende.
Dette er en aktivitet som forekommer så ofte at det trengs å drøftes.
Ingen mer naturlig plass å gjøre det en hos dere.
Stor tilhenger av poden, spent på nydelige perspektiver 🫶
Bondekjerringa
Ønsker perspektiver på voksne som tar på dataskjermen med fingrene.
StinSchau
Hvor sender man inn perspektiver her som dere ser? Leter og leter...
Vil også anbefale gjest:
Hanna-Maria Grønneberg! 😍 Datteren til Magnus Grønneberg. Vakker med en magisk stemme og et fantastisk hår 😍 Bare å høre på duetten "Stjerneskudd" 🥰
MymleMy
Jeg har en post med bilde, hvor kan jeg droppe den?
Satans
her i huset informerer begge om alt vi bidrar med, men kanskje det betyr at ingen av oss bidrar nok 😸
dings
Når kommer kokeboka «Berrums signaturretter»?
KristineHansen2
God morgen✨ Berrum og Beyer til morgenkaffen er perfekt!
Comentarios
39Når kommer kokeboka «Berrums signaturretter»?
God morgen✨ Berrum og Beyer til morgenkaffen er perfekt!
Goood morgen
Panfløyte + 1! Lurer på om Mabbro fortsatt gønner vifter og panfløyter
Du hilser hvis du se'rn
Helt sprøtt at nøyaktig samme pølserelaterte observasjon kommer både herifra OG fra Blåtur på NRK i dag.
Perspektiv på «vårens vakreste eventyr»? Hvor mange ting er egentlig verdig denne tittelen, gått litt inflasjon i det eller?
Rains er et dansk merke men kanskje du mener Norwegian Rain?
Korrekt, han snakker om T-Michael og Norwegian Rain
Lurer på feber runken, er det vanlig å buste en nut mens man ligger med feber? Beste medisin i mitt hode mvh
Her trengst det perspektiv
Lurer på om dere spiser wienerpølser i brød eller lompe? Eller begge?
Hei! Glemte å kommentere forrige episode med Gundelach! Så kommenterer her: Mot slutten av episoden er jeg ganske sikker på at Gundelach sa at Alex Honnold klatrer skyskraperen i Kina. Hvor Taipei blir nevnt rett etterpå uten at noen da retter på Gundelach og sier at Taipei er i Taiwan, ikke Kina.
Elsker dere🥰 Verdt å møte en tirsdag med dere på øret!
Hei folkens! Hva med keeper-hansker? Håper Nyland finner både høyre- og venstre-hanske før VM 🙏🙌
Det er bare å komme til nord. Ikke bare er det vår like tidlig som sørraførr, men når polarisen smelter har vi mye areal til casinos, tavernas og bananbåtfirma. Her blir det liv. Rai Rai.
Dere kan jo ingenting. Vifte er jo burger. Det er panfløyte som er wieners😎
Vi legger oss flate
Vi fikk ikke vite om maten fra restauranten var god
Enig
🥳🥳🥳
Ønsker perspektiv på å jogge på stedet eller smålig tøye ved lyskryss, når man er ute på joggetur! Holde kroppen i gang?
Perspektiv på og litt før stengetid på McDonald’s natt til søndag i byen(Når de har sluttet å tilberede mer mat) bestille alt resterende så ingen fler bak i kø får bestilt noe som helst? Må innrømme at jeg har gjort det noen ganger! Da snakker vi typisk om å gå ut med 5-6 fulle bæreposer med mat. Humor eller kun douche?
Tips ang fett regntøy. Sjekk ut BLÆST fra deres kjære Ålesund!
«.... cocktail hour mellom fem og seks, eller glass vin mellom åtte og ti, altså at det er hver dag, og egg, jeg trenger ikke mer.».. Mobilen din Martin, hvordan ville du hatt det uten den?
Beyer'n
Skal Bayern snakke om oppløsning av Karpe Mon tro?
Han var innom det i mandagskarakten i går på insta. Følelsene hadde nok tatt over i podden
God morgen til alle 3 🤗 tidlig 90 tallet var jeg gift med en som burde blitt stand up komiker🤠 et familiemedlem er tekstforfatter innen humorbransjen, og ofte når vi møttes så gikk kulepennen og blokka hans varm😂 skjønte jo det når han løp avgårde for å skrive ned ting som ble sagt😅 takk for herlig episode🤩
Ønsker perspektiver på EM i håndbak, som pågår i disse dager. Ser blant annet at Rakkestad er representert.
Ønsker observasjon på løpe-trenden. Av alle de vi ser jogge rundt i Oslo, hvor mange sier at de skal på løpetur- og logger "løpetur" på Strava?
Det er noe spesielt med oss venstrehendte❤️
Andøya holdt på å starte 3.verdenskrig en gang i tida også, i forbindelse med en rakettoppskyting hvor de hadde glemt å varsle Russland om oppskytingen i forkant
Veeeldig bra👏👏
Hei! Som hunde eier og person som går mye tur med hunden, trenger jeg perspektiver på folk som plukker opp dritten etter hundene sine får så og slenge posen i grøften og/eller henge den opp i et tre på en lokal sti el lignende. Dette er en aktivitet som forekommer så ofte at det trengs å drøftes. Ingen mer naturlig plass å gjøre det en hos dere. Stor tilhenger av poden, spent på nydelige perspektiver 🫶
Ønsker perspektiver på voksne som tar på dataskjermen med fingrene.
Hvor sender man inn perspektiver her som dere ser? Leter og leter... Vil også anbefale gjest: Hanna-Maria Grønneberg! 😍 Datteren til Magnus Grønneberg. Vakker med en magisk stemme og et fantastisk hår 😍 Bare å høre på duetten "Stjerneskudd" 🥰
Jeg har en post med bilde, hvor kan jeg droppe den?
her i huset informerer begge om alt vi bidrar med, men kanskje det betyr at ingen av oss bidrar nok 😸
Når kommer kokeboka «Berrums signaturretter»?
God morgen✨ Berrum og Beyer til morgenkaffen er perfekt!