I dit IT-projekt er medarbejdernes involvering helt central. Hvorfor? Fordi det er dem som kender hjørnerne af forretningen bedst og dem som skal bruge det i dagligdagen. Så hvordan får du dem med?
Kommentit
0
Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Softwareudvikling på Jysk-yhteisöön!
Kommentit
0Ole ensimmäinen kommentoija
Rekisteröidy nyt ja liity Softwareudvikling på Jysk-yhteisöön!