Softwareudvikling på Jysk

17. Den ene ting der bliver spildt flest penge på i digitaliseringsprocessen

13 min · 1. helmi 2022
jakson 17. Den ene ting der bliver spildt flest penge på i digitaliseringsprocessen kansikuva

Kuvaus

Funktionalitet der aldrig bliver brugt. Det er det sorte hul de fleste som bygger software har prøvet at hælde penge direkte i. I den her episode går vi ned i hvorfor det sker og hvordan du undgår det.

Kommentit

0

Ole ensimmäinen kommentoija

Rekisteröidy nyt ja liity Softwareudvikling på Jysk-yhteisöön!

Aloita maksutta

14 vrk ilmainen kokeilu

Kokeilun jälkeen 7,99 € / kuukausi. · Peru milloin tahansa.

  • Podimon podcastit
  • 20 kuunteluaikaa / kuukausi
  • Lataa offline-käyttöön

Kaikki jaksot

19 jaksot