Aki Linnanahde Talk Show
Aki Linnanahde Talk Show’n synttärispesiaalissa on mukana Akin nuorimmainen tytär Ada, joka kysyy kuuntelijoiden lähettämiä kysymyksiä ja tuo omat mausteensa keskusteluun. ”Kukaan ei olisi saanut mua näin auki”, toteaa Aki ja kieltämättä jaksossa ollaan aivan erityisissä tunnelmissa. Mitä huonoja puolia Akissa on? Miten julkisuus ja menestys näkyvät hänessä? Tytär avaa viiltävän rehellisesti näitäkin asioita. Entä ketkä eivät ole suostuneet vieraaksi ohjelmaan? Sekin selviää tässä tunteikkaassa jaksossa. Uusi jakso joka lauantai. Ohjelman tuottaa Tarinatalli Tuotannot Oy. Seuraa podcastia ja Akia somessa: IG: @akilinnanahdetalkshow_official, @linnanahde FB: Aki Linnanahde Talk Show, Aki Linnanahde - MUN SIVU YouTube: @AkiLinnanahdeTalkShow TikTok: @akilinnanahdetalkshow, @akilinnanahde
241 episodios
Comentarios
71Olipa ihanaa kuultavaa jakso. On äiti/tytär tai kumppanit mutta vähemmän missään podissa isä/tytär keskustelemassa.
Tää on muuten ihan totta.
Ihana jakso 🥰 Ja pakko sanoo, et iso respect siitäkin Aki, että oot aikoinaan lähteny suhteeseen missä on ollu 3 lasta naisella ennestään, ja vanhin eka lk ja nuorin alle 3v, joillekkin se ois niin red flag että eivät hommaan ryhtyis, niin upeeta et tommosiakin miehiä löytyy, jotka eivät karta toisen pieniä lapsia, eivät nää sitä esteenä vaan rikkautena ja ottavat täysillä sen isäpuolen roolin ja lapset omikseen ❤️
Ihana jakso, loppu herkisti kyyneliin ❤️ Onnea 6v. Jokaikisen jakson olen kuunnellut. Tää on ihan hassua, joka lauantai kun herään eka ajatus päässä, kun kömmin sängystä. Kukahan on tänään Linnanahteen vieraana 😂 ❤️
Kiitos 🫶
Kiitos loistavasta jaksosta!🥰 Olen ollut matkassa mukana ihan ensimmäisestä jaksosta lähtien. Adasta tulee loistava media-alan ammattilainen. Sen näkee jo nyt. Tehkää toinenkin jakso. 🔥
Kiitos kun olet ollut mukana ihan alusta asti. 🙏
Herkistyin kuunnellessa kun jotenkin samaistuin tilanteisiin, jossa omien aikuisten lasten kanssa keskustelemme. Tehkää toinen jakso 😍
Kuuntelin aikoinaan tätä Spotifyn kautta ja pidin siitä jo silloin. Kuuntelu kuitenkin jäi kun se siirtyi Podimon puolelle. Nyt kk sitten lopulta otin Podimon käyttöön ja päätin alkaa kuuntelee kaikki jaksot alusta asti uudelleen. Tämän jakson kuuntelin poikkeuksellisesti heti, herkullisen asetelman vuoksi. Oli upea jakso. Onnittelut 6v ja kiitos laadukkaasta showsta. 🙏🏻
Kiva kun oot löytänyt tännekin. Siellä on ”muutama” jakso kuuntelematta sulla.
Mul tuli kylmät väreet ja itku, kun vastasit lasten alkavan kutsua sinua isäksi tosi nopeasti. 🥹🩷 Ihanaa. 🥰 Se oli mun kysymys. Niin mieletöntä, että puhut niin kauniisti jokaisesta lapsestasi. 😭
Hieno kysymys. 🫶
Olipa erilainen energia tässä jaksossa verrattuna muihin jaksoihin. Aki näytti itsestään erilaisia puolia halusi tai ei 😁 Nyt päästiin varmaan hiukan lähemmäksi sitä siviilipersoonaa. Hyvä jakso ja toista kehiin tottakai 🥰
Toinen tytär jonka olen nämä 6v ohjelmaa tehnyt sanoi, että olin nimenomaan aivan kuin siviilissä.
Ihan ihana jakso ❤️ Ehdottomasti part 2 tästä! Teillä on mahtava dynamiikka ja lämpöä ja rakkautta huokuva yhteys. Oli kiva kuulla Akin ajatuksia enemmänkin kuin mitä vieraiden kanssa keskustellessa tulee esiin. Myötätuulta Adan urahaaveisiin ja onnea Aki hienosta matkasta podcast-maailmassa. Kiitos hyvästä seurasta jaksojen puitteissa ❣️
Ihana jakso ja huippua oli kuunnella tota teidän keskinäistä dynamiikkaa 😍
Kiitos 🙏
Huhhuh mikä jakso! Ehkä jopa kuuden vuoden paras. ❤️ Ja täytyy mainita Adan taidot! Erittäin miellyttävä ääni ja puhetyyli! Jotenkin tuntuu poikkeukselliselta tänä päivänä. Ihanan selkeää nuorelta ihmiseltä!
Loppu herkisti kyllä kyyneliin, kiitos tästä jaksosta. Tämä podi on yksi hienoimmista, Akin taito haastatella vierasta on ainutlaatuinen. Kiitos että saadaan sinun kautta tutustua ihmisiin ja kuulla heidän tarinaansa. 🥰
Kiitos kauniista sanoista 🙏🫶
Onnea 6v🥳 herkistyin,ja hieno jakso👌💞
Kiva jakso 🥰 onnittelut 6vuotiaalle podcastille! Edelleen yksi lemppareista ✨
Huh mikä jakso! 🥹🩷 Olipa todella kiva kuunnella teidän välistä dynamiikkaa. Hyviä kysymyksiä, oli mielenkiintoista kuulla molemmilta vastauksia. Akia olen pitänyt hyvänä ihmisenä ja loistavana työssään mutta tämän jakson jälkeen pidän vielä enemmän. Aki vaikutat todella hyvältä isältä. Jakso herkisti monella tapaa, ihailen teidän välistä suhdetta. 🩵🩷 Kiitos tästä jaksosta! Mielelläni kuuntelisin uudestaankin teitä😍 +Aadalta todella hyvä suoritus myös haastattelijana!😊
Ihana jakso❤️ Jokaisen meidän vanhemman pitäisi käydä samanlainen keskustelu lastensa kanssa, muiden tekemät kysymykset lapsen esittämänä👍 Voisi syventää ymmärryksiä🥰
Pakko sanoa, että hitto että haluan jutella tuolleen mun oman tyttären tai poikien kanssa tulevaisuudessa kun he ovat aikuisia. Arvostan sitä, että Aki osaa todella hyvin ottaa kritiikkiä vastaan ja osaa peilata itseään tilanteisiin. Kiitos!
Ihan mielettömän hyvä jakso ♥️. Huutoitkin lopussa 😂♥️
Oli hyvä jakso ja tehkää ihmeessä toinen mut puhukaa urheilusta enemmän jos riittää juttua:)
Tavallaan voisi riittää. Hyvä idea.
Olipa lämminhenkinen jakso- kiitos! 🥰 Ps. Toinen jakso olis kiva…
Aivan ihanaa kuunnella teitä😍 Isukki on melkoisen erilainen haastattelussaan (kuten kuuluukin), kuin muiden vieraiden kanssa. Mahtavan rehellistä puhetta ja silti keskustelusta kuuluu molemminpuolinen kunnioitus.🙏🏻🥳 Mukavaa reflektointia, myös erittäin fiksulta nuorelta naiselta.💪🏻🤗 Ottakaa ihmeessä uusiksi!☀️🤩 Hyvää vappua!🍾🥂🎉
Ai hitto mikä jakso, hyvä kun en iteki alkanu itkee tos loppuu kohden mun aamupalaleipien päälle. 🥹❤️ Ootte mahtavii! Ehdottomasti halutaan jatkoo. 🤌🏼 Oon kuunnellu tätä podii noin kolmen vuoden ajan ja siin ajassa lähes kaikki jaksot, monet useampaan otteeseen, enkä malta oottaa mitä tässä tullaan vielä näkemään ja kokemaan. Onnee 6v! ✨
Paras jakso ikinä❤️kiitos teille molemmille🥰.
Kiitos jaksosta oli huippua kuunnella läheisten keskustelua. Näitä lisää❤️🥳
Olipas hyvä jakso ja täytyy sanoa, että tyttäresi on fiksu nuori nainen 👍
Ihana jakso🩷 Hienosti Ada haastoi Akia ja ihanasti Aki otti palautteen vastaan☺️
Olipa ihana jakso, yksi koskettavimmista! Kiitos rehellisestä puheesta ja kyvystä katsoa omia toimintatapoja peilistä, wau! Olipa myös hyviä ja syväluotaavia kysymyksiä, ajattelin että kysymykset olisi olleet 'kevyempiä', mutta tämä yllätti positiivisesti❤️🫶🏻
Tää oli tosi hyvä!🥰
Aivan ihana jakso, Kiitos molemmille ❣️ olen kuunnellut kaikki jaksot. Toista tälläistä jaksoa odotellessa 👌 Haluaisin kuulla vielä enemmän henk koht asioista, perheestä jne
Rohkea jakso kummaltakin. Kiitos heittäytymisestä.
Tää oli hauska jakso, teillä on kiva dynamiikka😄 Ois kiva kuulla toistekin teitä!
Ihana lämminhenkinen isä-tytär jakso, oli kiva kuulla taustoista shown takana. Kiitos ja onnea tuleviin vuosiin, kuuntelija aion olla edelleen ❤️
Tämä oli ihana jakso! 🥰 Olen vasta n.vuoden kuunnellut ja tosi vähän tiedän Aki susta ihmisenä, nii oli tosi kiva kuulla susta enempi. Onnea 6 vuoden podista ja monia lisää jos se on sun tavoite 😎🌞
Kyllä pitää tietää osaamisensa ilman että se olis mitenkään sellainen itsensä muiden yläpuolelle nostamista. Jos olet hyvä, niin ole hyvä, ne jotka joutuu kertomaan muille että kato miten hyvä mä oon, niin ne harvoin sitä on
Ihana, herkistävä ja aito jakso, toivon todella osaa 2☺️
Kiitos ihanasta isä-tytär-keskustelusta 🥰 ja onnea ja menestystä edelleenkin parhaalle podcastille! 🌹 Ihailen Aki kykyäsi kohdata kaikki keskustelukumppanisi kunnioittavasi, olet myös avoin ja rehellinen 🙏
Ihana avoin aito keskustelu ❤️
Ihan super jakso,olet Aki ihan paras ja tytär myös🩵
Ihana jakso 🥰👍
Kiitos Aki ja Ada❤️❤️
Ihana jakso!!🥹🥰 Mukavaa kesän odotusta💕
♥️ihana jakso🥹
Mun mielestä on täysin oikein tiedostaa asemansa. Sillä tavalla _toimivat_ yhteisöt toimii. Jos kaikki haahuilee eikä kukaan esim johda ja päätä, ei mistään tule mitään.
Ihana jakso! Ehdottomasti uudestaan😌
Hieno jakso 💕
Ja olen muuten kuunnellut tähän asti kaikki jaksot, aloitin uusimmista aikoinaan ja palasin ihan ensimmäiseen ja sieltä pikkuhiljaa rullannut kaikki jaksot. Ihan parasta kuunneltavaa!
Ihana jakso ❤️
Ihana jakso kuunnella, osaatte niin hyvin antaa molemmille tilaa. Tätä kuuntelis mielellään useemminkin. 🤩
Tykän
No tää on hyvä jakso, hauskaa kuunneltavaa varsinkin ku on kyse isä/tytär. Samoja geenejä ja sitä myöten samankaltaisuuksia hyvässä ja pahassa löytyy
Loistava jakso🥰
Hieno jakso, upeen avoin suhde teillä Adan kanssa❤️ Kyllä kuuntelisin toisenki jakson🙋♀️🙂
Siis tää oli ihana jakso ! Just tällänen isä/tytär jakso oli ihana ja oli hauska kuunnella teitä❤️
Tosi söpö jakso <3
Lopussa ihan herkistyi itsekin. ♥️
Hyvä Ada, sait hienosti tunnelman tuntumaan siltä, kuin kotona olisitte keskustelleet, ilman suurempia filttereitä 😁❤️
Aivan ihana jakso😍
Aivan ihana jakso! ☀️❤️ Olipa hauskaa, kun Ada oli mukana tässä jaksossa, ihanan rentoa keskustelua oli kyllä ja tämä loppu speekki kyllä herkisti.❤️ Onnea 6 vuodesta!☀️
Olipa kiva jakso 🥰 ja onnittelut 6v podista! 🎯
Ihana jakso, kiitos teille👍🏼 Olisipa kiva saada Virpi Kätkä vieraaksi!
🥰
Loistava jakso♥️♥️
Olipa ihanaa kuultavaa jakso. On äiti/tytär tai kumppanit mutta vähemmän missään podissa isä/tytär keskustelemassa.
Ihana jakso 🥰 Ja pakko sanoo, et iso respect siitäkin Aki, että oot aikoinaan lähteny suhteeseen missä on ollu 3 lasta naisella ennestään, ja vanhin eka lk ja nuorin alle 3v, joillekkin se ois niin red flag että eivät hommaan ryhtyis, niin upeeta et tommosiakin miehiä löytyy, jotka eivät karta toisen pieniä lapsia, eivät nää sitä esteenä vaan rikkautena ja ottavat täysillä sen isäpuolen roolin ja lapset omikseen ❤️