Lyden af White Hart Danes - En podcast for Spurs-fans
Der er sjældent højt humør i studiet, da Andreas, Wolny, Johannes og Magnus diskuterer Tottenhams snære overlevelse i PL. Sammen gennemgår de årets højdepunkter, det at være Spurs-fan for tiden, og hold ud til slut, hvor vi gennemgår kåringer for sæsonen. Kinsky, Palhinha, Romero, og mange flere bliver vendt og vurderet, vi kører også et par gode og (meget) mindre gode transferrygter igennem, og så analyserer vi denne uges pressemeddelelser fra bestyrelsen, ejerne og vores direktør. COYS - vi vinder ligaen næste sæson.
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Lyden af White Hart Danes - En podcast for Spurs-fans!