De Stijn, Tobi en Jeppe Show
We zingen samen het boodschappenlied, Tobi kraakt de zelfscankassa's nog maar eens een keertje af en Stijn gaat pang over de supermarktprijzen. In de trends blijft Stijn helaas een beetje hangen in het verleden met nostalgische verhalen over de flitsbezorgers, waardoor hij de échte trends spontaan vergeet. Hij herpakt zich gelukkig in De Nieuwe Rubriek met een bloedserieus warenonderzoek naar kiloprijzen. Tobi had natuurlijk een supermarktwijn kunnen meenemen, dan hadden we er allemaal nog wat aan gehad. Maar Tobi zou Tobi niet zijn als hij weer een exclusieve wijn had meegenomen. Jeppe zoekt het sentiment op in de muzikale noot door een liedje te laten horen wat voornamelijk op begrafenissen wordt gedraaid. En ZELFS het Geile Geheimpje heeft iets te maken met de supermarkt.
191 episodios
Comentarios
19Stijn. Ga alsjeblieft boeken inspreken! 📚😆
Ja echt! Ik zou ze allemaal kopen
Het is geen 40x duurder Stijntje, 4 x duurder
In het boek over cognitieve gedragstherapie dat ik tijdens mijn studie las, stond de opdracht voor mensen met sociale angst: pak een banaan en maak met touw een riempje, vervolgens ga je de banaan buiten uitlaten in een drukke straat. 😂
Ik werk zelf als dramatherapeut en heb dat ik vaak met volwassenen aan de slag ga met meer in contact komen met hun innerlijke kind. Doe dit ook vaak met een verzwaringsknuffel 😊
Leuke aflevering heren 🤩 Is het binnenkort weer eens tijd voor een ouderwetse seksvraag?
Stijn zijn ontwetendheid over hoe producten worden gemaakt inclusief voedsel industrie is een serie waard als die gemaakt word solliciteer ik graag 🙋🏿♂️
Wat bedoelt Tobi met 'rond' vwb wijn.. zoals de goegemeente zegt.. lekker filmende gevoel in je mond.. of zoals t eik echt is, nl. dat een wijn zoet heeft, zuur en bitter.. in een mooie balans.. met oog voor t fruit.. heerlijke podcast guys.. can't get enough.. Ook omdat ik van zowat alle andere meuk tegenwoordig pang ga
Ik ben het zo vaak met Tobi eens!! Eigenlijk altijd. Ik ben wel een vrouw van middelbare leeftijd. Toppodcast hebben jullie.🥰
Mijn oma is vandaag 5 jaar geleden overleden, Supermarket Flowers is op haar uitvaart gedraaid. Ik sta hier echt te huilen
Top podcast! Blij om te horen je blij bent met onze groente en fruitboxen Tobias! Groetjes, Team BOTMAS
Verschrikkelijk hoe Stijn z’n nietszeggendheid en smakeloosheid permanent blijft etaleren. Walg er echt van. Persoonlijkheid van een vaatdoek
Leuk idee om voor een van jullie uit de comfortzone te gaan: Ga in de auto naar een medium drukke plek, ramen open en speel een van de volgende geile geheimpjes af: 1. Poep in haar en bank verhaal 2. Dumplings poep tapijt USA verhaal Keuze aan jullie! En dan hard genoeg dat mensen het nèt kunnen horen 😃 Succes!
Ahhh ik vond het liedje ook mooi hoor Jep! 🩷
3,70 en 99 cent is niet 40 keer duurder
Kunnen jullie weer terug verhuizen naar Spotify? Alle leuke podcasten stoppen op Podimo en t is zo zonde om deze app voor 1 podcast te houden
Ze zullen zich voorts helemaal aan jou aanpassen
Stijn laat je niet gek maken hè, blijf scherp op die boodschappen. Overnights oats belasting slaan we over. leuke rubriek 😂
Hoe doe je weekboodschappen zonder boodschappenlijst? 🤷🏼
Stijn. Ga alsjeblieft boeken inspreken! 📚😆
Het is geen 40x duurder Stijntje, 4 x duurder