Hollund & Krogh
Gledelig lørdag kaffeskålere! I dagens episode får eggstokkene gjennomgå, har man en dårlig og en god stokk - og hvordan vet man det? Gamle feider fra VGS får også gjennoppstå, var det ikke en gang Frida klinte med en fyr Øyunn likte? Frida har også fått oppleve first hand hvordan det høres ut hjemme hos Øyunn når hun diskuterer med seg selv... Og, ingen episode uten å sparke fra seg til rasister, denne gang er det document.no som får gjennomgå. Skål! <3
39 episodios
Comentarios
12Snakker dere også med dere selv hjemme? 🙈
Jepp. Gjorde det en gang i butikken også,fikk noen rare blikk 😅😅
Omg jeg møtte også hun samme jenta på bussterminalen med samme historie, ga hun 1400 og så aldri de pengene igjen😭 ble bekrefta at jeg er for naiv
Sykt!!!!
Jeg opplevde det samme med samme jenta på bussterminalen i mai! (Fjellreven sekk!)
Omg!!!
Omg historien om jenta på bussterminalen!! Opplevd akkurat det samme, hun hadde akkurat samme historie, men for flere måneder siden. Scam much???
Slutt!!!
Omg
Isbading heller en sauna 👍😂
Anbefaler skikkelig kvinneklinikken på Ullevål om du tror du har endometriose. De er så flinke! Fant ingenting på ultralyd, men siden symptomene stemte opererte de likevel og fikk fjernet masse. Har fått en såå mye bedre livskvalitet etterpå 🫶🏼
Mtp eggstokkteorien: er det ikke tilfeldig hvilken eggstokk som slipper egg hver gang? Altså at eggstokkene bytter ikke på å slippe egg annenhver gang. I teorien så kan man slippe egg fra samme eggstokk 12 måneder på rad (selv om det er ussansynlig da) 😅
Snakker dere også med dere selv hjemme? 🙈
Omg jeg møtte også hun samme jenta på bussterminalen med samme historie, ga hun 1400 og så aldri de pengene igjen😭 ble bekrefta at jeg er for naiv