I Hjertet på Danmark
De gamle filosoffer talte om døden som noget, vi skulle forberede os på. Acceptere. Og endda omfavne. Men når døden kommer i den helt forkerte rækkefølge, altså når man som forælder skal begrave sit barn, så er det enormt svært at finde rationalet i filosofien. For hvordan skal man overhovedet forstå, acceptere eller rumme det uretfærdige? Så med en vis nervøsitet i kroppen, og frygten for at stille spørgsmål, der gjorde mere ondt end gavn, parkerede jeg C3’eren ved Maj Kærs kontor. Historien er, at hun mistede sin 14-årige søn Victor til meningitis og igennem episoden tager hun os med gennem døgnets kaos, sorgen, men også gennem kærligheden og det håb, der på mirakuløs vis stadig står tilbage. Så spørgsmålet og det jeg forsøger at finde svar på i episoden er: Hvordan finder man mening i det uundgåelige, når ens verden kollapser natten over? Følg mig på LinkedIn [https://linkedin.com/in/jakob-sloth-linneberg-6b6470133] Følg I Hjertet på Danmark på TikTok [https://www.tiktok.com/@ihjertetpdanmark?_t=8rC1NIPtKfB&_r=1] Følg mig på Instagram [https://www.instagram.com/podcastjakob/] Følg mig på LinkedIn [https://linkedin.com/in/jakob-sloth-linneberg-6b6470133] Følg I Hjertet på Danmark på TikTok [https://www.tiktok.com/@ihjertetpdanmark?_t=8rC1NIPtKfB&_r=1] Følg mig på Instagram [https://www.instagram.com/podcastjakob/]
165 episodios
Comentarios
2♥️♥️♥️ Bliver virkelig rørt over din fortælling. Men sidder også tilbage og tænker over Victor’s forløb. Håber der er blevet klaget over den behandling som Victor ikke fik fra start ♥️ Og nej man skal aldrig stoppe med at tale om Victor ♥️
Utrolig stærk og hård fortælling, forstår dig udmærket ❤️❤️ Og Victor er derude og giver dig små tegn 🙏🏽🥰 Det samme gør min elskede lillebror som desværre døde for 3 år siden han, giver os stadigvæk en masse tegn ❤️❤️
♥️♥️♥️ Bliver virkelig rørt over din fortælling. Men sidder også tilbage og tænker over Victor’s forløb. Håber der er blevet klaget over den behandling som Victor ikke fik fra start ♥️ Og nej man skal aldrig stoppe med at tale om Victor ♥️
Utrolig stærk og hård fortælling, forstår dig udmærket ❤️❤️ Og Victor er derude og giver dig små tegn 🙏🏽🥰 Det samme gør min elskede lillebror som desværre døde for 3 år siden han, giver os stadigvæk en masse tegn ❤️❤️