Maarten van Rossem & Tom Jessen
Nieuwe escalatie in het Midden-Oosten. Israël en Iran beschieten elkaar opnieuw, terwijl de wereld toekijkt alsof het het nieuwe normaal is. Trump roept op tot onmiddellijke de-escalatie, maar niemand lijkt echt te luisteren. De Straat van Hormuz blijft een geopolitieke tikkende tijdbom voor de wereldwijde energievoorziening. En toch blijven de financiële markten opvallend kalm, alsof oorlog inmiddels is ingeprijsd. Maar onder die rust groeit één vraag: wat betekent dit voor energie, economie en uiteindelijk uw portemonnee? Kijk deze podcast hier met beeld [https://open.spotify.com/episode/1EmMhYcqR7Q27F01921gTi?si=2RAab8ovQMCD-ZDphbSv7w] 🎧 Luister- en leestips - College: D-Day opnieuw bekeken [https://www.maartendepodcast.nl/product/luisterboek-d-day/] - Vernedering Trump 🔔 Meer van ons: - Doe een kleine donatie [https://www.maartendepodcast.nl/doneer/] - Volg ons op LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/maarten-van-rossem-tom-jessen-nieuws-en-geschiedenis] - Website [https://www.maartendepodcast.nl/] / Nieuwsbrief [https://www.maartendepodcast.nl/nieuwsbrief/] - Substack [https://maartentom.substack.com/] - WhatsApp-groep [https://bit.ly/43vMnw4] - Maarten [https://www.instagram.com/maartentom/] en Tom [https://www.instagram.com/tomjessen/] op Instagram
969 episodios
Comentarios
5Ha, wat voor kleur is die? Wat Maarten met voetbal heeft, heb ik met auto’s. Totaal oninteressant. Ik rijd wel hoor en met veel plezier ook 😅
Mensen in vliegveld security of bijvoorbeeld bestuurders in een VvE zijn doorgaans zo blij dat ze enige vorm van macht hebben dat ze steevast een enorme powertrip voelen
Wat vindt Maarten van de Mercedes Benz CLA 250+ Dé auto van het jaar 2026?
Het stroomnet gaat het prima aan kunnen als de volledige autovloot in Nederland voor EVs wordt vervangen. Zolang we maar een beetje verstandig om zullen gaan met gelijktijdigheid. Gelijktijdig gebruik van het net is de voornaamste uitdaging, de auto hoeft niet per se bij thuiskomst direct opgeladen te worden mensen 😉 En er zijn genoeg slimme systemen zodat je er geen rekening mee hoeft te houden of comfort op in zou moeten leveren.
Een laptop batterij is geen vergelijk met die in een EV. De atterij in een moderne EV overleeft de auto.
Ha, wat voor kleur is die? Wat Maarten met voetbal heeft, heb ik met auto’s. Totaal oninteressant. Ik rijd wel hoor en met veel plezier ook 😅
Mensen in vliegveld security of bijvoorbeeld bestuurders in een VvE zijn doorgaans zo blij dat ze enige vorm van macht hebben dat ze steevast een enorme powertrip voelen