Vores Liga

Vores Liga

Vores Liga: Sommer-servicemeddelelse

7 min · 3 de jun de 2026
Portada del episodio Vores Liga: Sommer-servicemeddelelse

Descripción

Superligaen, Premier League og de europæiske klubturneringer er gået på hæld - selv guldfesten i Aarhus er feset ud - og mens spillerne enten daser under varmere himmelstrøg eller forbereder sig på en VM-slutrunde på den anden side af Atlanten, arbejder klubberne på højtryk for at sammensætte trupper, trænerstaber og sportslige ledelser til den nye sæson. Og selvom der hos Vores Liga er mere stille i podcaststudiet end normalt, så skal vi nok sørge for, at der er masser at lytte til i den kommende ferietid. Det er også derfor, at vi udkommer med denne lille sommer-servicemeddelelse - for at I kære lyttere, ved hvad der er på programmet i den kommende tid i vores lille podcast-univers.  Tak for at lytte med - vi glæder os til endnu en sæson med vores alle sammens ligaer.

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Vores Liga!

Prueba gratis

Empieza 7 días de prueba

$99 / mes después de la prueba. · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts solo en Podimo
  • 20 horas de audiolibros al mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

100 episodios

episode Vores A-Liga: Sæsonafslutning del 1 - Sæsonen der er gået artwork

Vores A-Liga: Sæsonafslutning del 1 - Sæsonen der er gået

HB Køge er danske mestre og vinder The Double for første gang i klubbens historie. Brøndby vinder sølvmedaljerne og siger farvel til endnu en legende for klubben, for holdet og for dansk fodbold. Fortuna Hjørring sikre sig bronzen i direkte medalje-duel mod FC Nordsjælland. Og OB napper den sidste oprykningsplads efter deres sejr over Østerbro og Thy-Thisteds nederlag til ASA. Således er A-Liga sæsonen 25/26 slut! Vi runder i dette afsnit sæsonen af og i særdeles fint selskab: - The double vinderen fra HB Køge: Signe Markvardesen - Sølvinderen fra Brøndby IF: Linnea Borbye - Stifter af Brøndby Womens Fanklub: Tobias Nielsen - Fodboldekspert fra A-Liga dækningen på tv2: Martin Kristensen  Din vært: Signe Munk

😲116 de jun de 20261 h 5 min
episode Vores Superliga-Update: Nørgaard til Brøndby, assistent-Kent og travlhed hos FCK artwork

Vores Superliga-Update: Nørgaard til Brøndby, assistent-Kent og travlhed hos FCK

Superliga-bolden ligger i disse uger stille, men uden for kridtstregerne sker der heldigvis masser af interessante ting i Danmarks bedste fodboldrække. Thomas Nørgaard er præsenteret som ny chef på Vestegnen, mens også Kent Nielsen menes at være færdig i Silkeborg for at tage imod et job som assistent for Brian Riemer på det danske A-landshold. Hos FCK kæmper de for at finde en ny sportsdirektør til et transfervindue, der forventes at være ekstremt aktivt for løverne, og så har AGF sagt farvel til tre kæmpe navne trods et mesterskab og udsigten til Champions League-kvalitet. Det er hovedhistorierne, som vi vender i dette sommer sær-afsnit af Vores Superliga.  Gæster:  Jon Pagh - Journalist og Silkeborg IF-fan Joel Kabongo - Tidl. Fodboldspiller i Brøndby IF og Randers FC Mathias Maznikar-Hansen - Journalist, Aarhus Stifstidende David Bastian Møller - Redaktør, Copenhagen Sundays Vært & redigering: Casper Dalsten Lydunivers er komponeret af Jeppe Lindegaard - Beatroot Studio --- Sponsoreret af Betano Partner på udsendelsen er Betano. Betano officiel bettingpartner for Superligaen. Betano udbydes med tilladelse fra Spillemyndigheden. Husk at spil skal foregå ansvarligt, og at du skal være fyldt 18 år. Har du brug for hjælp til spilafhængighed, så kontakt StopSpillet, eller udeluk dig via Rofus.

💜110 de jun de 20261 h 14 min