Er zijn heeeel veel mensen die genieten van de benzinelucht bij het tankstation. Maar waarom vinden we dat nou zo lekker ruiken?
Dat hoor je van geurhistorica Caro Verbeek.
Reacties
0
Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de Alledaagse Vragen community!
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de Alledaagse Vragen community!