And there I was, signing on

Friday is for the rebrand

26 min · 22 mei 2026
aflevering Friday is for the rebrand artwork

Beschrijving

First time posting on Friday…feeling kinda nervous! It’s okay though let get to business and talk about my upcoming plans, being a little crazy, unrealistic anxiety, etc.

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de And there I was, signing on community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts