Café Eddy
Jonas Vingegaard har vundet Giro d'Italia og Café Eddy fejrer det med en køretur til Rom inden søndagens paradekørsel. Kaffekopperne er fyldt og de to rejsekammerater Brian Holm og Bastian Emil mindes de sidste tre ugers sportslige og kulturelle oplevelser. Fra Sunny Beach over Puglien, Milano, Schweiz, Dolomitterne og nu endelig Rom. Det har været tre uger fyldt med oplevelser, og nu får vi den store finale, inden Maitre Jacques tager stilling til reklamekaravanen og Brian og Bastian uddeler God Vordomme og Chapeau. Giro d'Italia kan ses eksklusivt på Kanal 5, Eurosport 1 og HBO Max Værter: Brian Holm og Bastian Emil Producer: Andreas 'Lydmand' Saxild Redaktør: Sarah Ørsted
68 afleveringen
Reacties
19Konge afsnit igen - Med den snak om biler kunne det være sjovt med Bastian Emil sammen med Joachim Stender 😂
Bedste lyd er fra min barndom da fiskekutterne sejlede ind i Gilleleje havn ♥️
Fantastisk. Bevægende.
Hvad ville maitre Jacques mene om fodbold slutrunder?
Den er go’🧐
Hvad ville Maitre Jacques mene om svømmehaller???
Tak for en interessant og intelligent podcast. Jeg har et spørgsmål. Ved Grischa Neirmann's afgang ved TLB, vil det hæve status og vigtighed af Mørkøv? Vil han blive forfremmet? Mvh Andreas Stefansen
Hvad ville Maitre Jacques mene om musikfestivaler?
Hvad ville Maitre Jacques synes om streetfood?
Hvilket vilkår ville Jacques Anquetil vælge stod han overfor disse 3: 1. Fortsætte sit liv og levevis men aldrig havde været cykelrytter. 2. Have haft sin karriere . Men leve i fattigdom og ensomhed. 3. Intet afkald på levevis og karriere. Men dagen efter karriere stop er han glemt og skrevet ud af historien. Opsummeret: 1. Livet uden cykling 2. Livet i fattigdom. 3. Intet eftermæle.
Hvad ville Maitre Jacques sige til, at en voksen mand har sin hovedpude under armen, når han skal ud at flyve? Stod bag en i lufthavnen i dag, som gjorde netop det😬
Brian og Bastian lyder til tider som et ældre ægtepar, det er sgu meget hyggeligt.
Fiat Panda 4x4 den holder 100. Hvordan man er i bjergene i Italien møder man dem overalt…
Hvad ville Maitre Jacques synes om et stykke Saint Agur til morgenkaffen?
Hvad ville MJ mene om sidelommer i bibs, som de fleste smarte brands er begyndt at lave ?
Tak for jeres beretninger fra giroen. Det har været en udsøgt fornøjelse at følge jer på eurosport.
Hvad vil maitre Jacques mene om at spise med spisepinde
Hvad ville MJ syntes om den slags mennesker der optager ALT med deres telefon fx koncerter og optrædener i deres børns institution? Hilsen Mikkel nogoal
“Vil du tale pænt”
Konge afsnit igen - Med den snak om biler kunne det være sjovt med Bastian Emil sammen med Joachim Stender 😂
Bedste lyd er fra min barndom da fiskekutterne sejlede ind i Gilleleje havn ♥️