Disposable
My name is Fermin, and my name is Luis, and we're two dudes with a chill vibe. nothing sort of straight chaos. We decided to record our daily conversations in an audio format so that anyone interested might want to listen. NOT BORING, quite fun actually. Enjoy the first episode and let us know what you think!
2 afleveringen
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de Disposable community!