Girl in Training

Episode 3 - The Hero and the Concert

26 min · 2 mei 2026
aflevering Episode 3 - The Hero and the Concert artwork

Beschrijving

Natalya is back and she's fangirling hard! After a quick update on life and transition, she talks about her incredible experience seeing her favorite band, Redhook, twice in one weekend and meeting her hero.

Reacties

0

Wees de eerste die een reactie plaatst

Meld je nu aan en word lid van de Girl in Training community!

Probeer gratis

Probeer 14 dagen gratis

€ 9,99 / maand na proefperiode. · Elk moment opzegbaar.

  • Podcasts die je alleen op Podimo hoort
  • 20 uur luisterboeken / maand
  • Gratis podcasts