De Hardloop Podcast
In aflevering 75 praten we over de eerste run van Robbie afgelopen week, na maanden uit de 'running' te zijn geweest. Verder de prestaties van Dirk in Boston, Salt Lake City en de marathon van Vancouver aanstaande zondag, koffie, audio van Mart's loopje rond het Geestmerambacht en de trip van Martin van volgende week naar Canada. Veel luisterplezier en laat een reactie achter! Altijd leuk.
74 afleveringen
Reacties
0Wees de eerste die een reactie plaatst
Meld je nu aan en word lid van de De Hardloop Podcast community!